Honda CR-V Hybrid. Μάθε τα πάντα γι’αυτό

Σχετικά άρθρα

Φτάσαμε στο τέλος της δεύτερης δεκαετίας του 21ου αιώνα και αναπόφευκτα η τάση της αυτοκίνησης -καλώς ή κακώς- είναι ο εξηλεκτρισμός της. Δεν χρειάζεται να πάμε πολύ πίσω, καθώς στην αρχές των ’00s η -τότε- τάση στην Ευρώπη ήταν το πετρέλαιο είτε σε αστικά μοντέλα (δεν ξεχνιέται εύκολα ο 1,1-λίτρων πετρελαιοκινητήρας των κορεατών), είτε σε μεγαλύτερα και δη σε SUV. Σήμερα, όμως, το ρεύμα βρίσκεται σχεδόν παντού, καθώς όλο και πιο συχνά βλέπουμε μοντέλα με κάποιο υβριδικό σύστημα, είτε ήπιο, είτε κανονικό είτε plug-in, ενώ και τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα -παρότι ακόμα αποτελούν εξαιρετική μειοψηφία- μπαίνουν σιγά σιγά στη ζωή μας.

Με την παρουσίαση της νέας γενιάς του CR-V στις αρχές του περασμένου έτους, η Honda αποφάσισε να καταργήσει την πετρελαιοκίνητη έκδοση του μοντέλου και να την αντικαταστήσει με μια υβριδική. Εξάλλου, ο CEO της ιαπωνικής εταιρίας, Takahiro Hachigo, έχει δηλώσει πως από εδώ και στο εξής, κάθε μοντέλο της Honda που θα πωλείται στην Ευρώπη θα διαθέτει κάποιου είδους ηλεκτροκίνησης, καθώς στην ήπειρο μας η στροφή στην ηλεκτροκίνηση επιταχύνεται με υψηλότερο ρυθμό από οπουδήποτε αλλού στον κόσμο.

Σύμφωνα με την Honda, οι Ευρωπαίοι έχουν έντονο ενδιαφέρον στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έτσι σχεδιάζει το 100% των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων να αποτελείται από ηλεκτρικά/plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης μέχρι το 2025 (2030 παγκοσμίως). Το πρώτο από αυτά τα μοντέλα είναι το CR-V Hybrid, το οποίο -όπως ξέρεις- είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά.

Εμφάνιση

Το CR-V αποτελεί παγκόσμιο προϊόν για τη Honda και διαθέτει φρέσκια εξωτερική σχεδίαση, με φαρδύτερους και μυώδεις θόλους, έντονες καμπύλες στο καπό και στο προφίλ, ενώ υιοθετεί το νέο “πρόσωπο” των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρίας με ένα χαρακτηριστικό γραφικό στα LED φωτιστικά σώματα, που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.

Παρόλα αυτά, διατηρεί τη γνωστή σιλουέτα του, εξελιγμένη ώστε να προβάλλεται ένας σπορ και παράλληλα σοφιστικέ χαρακτήρας. Από τις έντονες καμπύλες του καπό, το βλέμμα οδηγείται στο αεροδυναμικό παρμπρίζ που έρχεται ‘πρόσωπο’ με το αμάξωμα, με τη γραμμή οροφής να εκτείνεται μέχρι την αεροτομή της πίσω πόρτας.

Θεμελιώδης αλλαγή ήταν η αύξηση του μεταξονίου κατά 32 χλστ., φτάνοντας τα 2.663 χλστ (2.662 χλστ στην AWD έκδοση). Με τον τρόπο αυτό, όχι μόνον αυξάνεται η ευρυχωρία του εσωτερικού (+50 χλστ. η απόσταση μεταξύ πρώτης και δεύτερης σειράς καθισμάτων), αλλά το ιαπωνικό SUV αποκτά μεγαλύτερο όγκο, με τους τροχούς τοποθετημένους στα άκρα του αμαξώματος.

Τα πίσω πλαϊνά πάνελ διαθέτουν πιο έντονες καμπύλες συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V και η δυναμική εικόνα συμπληρώνεται από την ψηλή μεσαία γραμμή, με μία διακοσμητική λωρίδα να ακολουθεί ανοδική πορεία από τους εμπρός τροχούς στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Η απότομη αλλαγή κλίσης της πάνω γραμμής των παραθύρων καθώς φτάνει στο πίσω τμήμα εκτείνεται παράλληλα με την καμπύλη της πίσω πόρτας. Τέλος, τα πίσω φώτα LED αγκαλιάζουν το αμάξωμα, δημιουργώντας το γραφικό σχήματος L σε κάθε πλευρά.

Υπάρχουν επτά χρώματα, το απλό κόκκινο (Rallye Red), τα μεταλλικά ασημί (Lunar Silver), ανθρακί (Modern Steel), μπλε (Cosmic Blue) και τα ιριδίζοντα άσπρο (Platinum White), μαύρο (Crystal Black) και καφέ (Premium Agate Brown). Κλείνοντας, το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και ελαστικά 235/60.

Προσεγμένη αεροδυναμική

Σύμφωνα με την εταιρία, το νέο CR-V είναι το πιο προηγμένο αεροδυναμικά όχημα στην κατηγορία του και εξελίχθηκε με έναν συνδυασμό υπολογιστικής ρευστοδυναμικής (CFD), δοκιμής μοντέλου υπό κλίμακα σε αεροδυναμική σήραγγα και της πρώτης δοκιμής σε σήραγγα αεροδυναμικής πλήρους κλίμακας της Honda με κυλιόμενο ιμάντα.

Οι στενές εμπρός κολόνες αντισταθμίζουν τον μεγάλο όγκο των πλαϊνών τμημάτων και πλαισιώνουν ένα παρμπρίζ που δεν προεξέχει από το αμάξωμα με καθαριστήρες τοποθετημένους σε εσοχές. Σε συνδυασμό με τον ανάγλυφο εμπρός προφυλακτήρα, ο στροβιλισμός του αέρα μειώνεται γύρω από το σπόιλερ. Μία λεία γραμμή οροφής, με κεραία τύπου πτερυγίου συμπληρώνεται από ποδιές κάτω από τον κινητήρα και το πάτωμα που εξομαλύνουν τη ροή αέρα πάνω και κάτω από το CR-V, πράγμα που μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει τη σταθερότητα.

Τα άκρα του πίσω προφυλακτήρα καμπυλώνονται προς το κέντρο του αυτοκινήτου, καταλήγοντας σε έντονες πτυχές σε κάθε πλευρά. Σε συνδυασμό με τα προεξέχοντα άκρα για τα πίσω φανάρια, ψηλότερα στο αμάξωμα, οι πτυχώσεις αυτές αποκολλούν τη ροή αέρα από τα πλευρά. Μία λειτουργική αεροτομή στο πάνω μέρος της πίσω πόρτας μειώνει περαιτέρω το στροβιλισμό στο πίσω τμήμα. Μία συνολική μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V μειώνει επίσης το βουητό από τα πάνελ του αμαξώματος και τις προεξοχές, κάτι που περιορίζει τόσο την κατανάλωση όσο και τους θορύβους.

Στο εμπρός μέρος υπάρχει σύστημα με ενεργές γρίλιες, που είναι προγραμματισμένο να τις κρατά κλειστές όσο γίνεται περισσότερο, ακόμα και κατά την οδήγηση στην πόλη, για βελτιωμένες αεροδυναμικές επιδόσεις. Ωστόσο, όταν χρειαστεί, τις ενεργοποιεί να ανοίξουν όσο είναι απαραίτητο, επιτρέποντας την είσοδο της ροής αέρα στο χώρο του κινητήρα. Ένας κεντρικός επεξεργαστής παρακολουθεί σημαντικές παραμέτρους θερμοκρασίας για το ψυκτικό του κινητήρα, τη βαλβολίνη του κιβωτίου και τις απαιτήσεις του A/C, ώστε να προσδιορίζει την ιδανική θέση για τις γρίλιες.

Εσωτερικό

Περνώντας στη καμπίνα, οι ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις του νέου CR-V, το μακρύτερο μεταξόνιο και το αυξημένο πλάτος, συνθέτουν ένα σημαντικά μεγαλύτερο εσωτερικό. Η βέλτιστη εκμετάλλευση χώρου αναδεικνύεται από την ευρυχωρία που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες, και από το φαρδύτερο, βαθύτερο χώρο αποσκευών με μεγαλύτερη επιφάνεια φόρτωσης. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 497 έως 1.694 λίτρα.

Η οριζόντια διάταξη του πίνακα οργάνων και του ταμπλό προάγει την αίσθηση ευρυχωρίας στη καμπίνα, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά πολύ υψηλής ποιότητας. Υπάρχει ένα εκτενές και αριστοτεχνικά ραμμένο μαλακό πάνελ σε όλο το πλάτος της καμπίνας, που διαιρείται από ένα μαύρο γυαλιστερό ένθετο, ενώ και τα πάνω τμήματα των πάνελ θυρών φέρουν μαλακές επενδύσεις.

Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει η οθόνη 7 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, που “τρέχει” το λογισμικό δεύτερης γενιάς του Honda Connect. Αυτό προσφέρει αναβαθμισμένη, διαισθητική λειτουργία και πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μία ακόμα μεγάλη, έγχρωμη κεντρική οθόνη 7-ιντσών, πλαισιωμένη με την ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας και το δείκτη στάθμης καυσίμου. Αυτή περιλαμβάνει ένα μεγάλο ψηφιακό ταχύμετρο και γραμμική ένδειξη ισχύος με δείκτη κατάστασης φόρτισης. Στο κάτω τμήμα της μπορείς να δεις ποικίλες πληροφορίες, όπως οδηγίες πλοήγησης, πληροφορίες μουσικών κομματιών, επαφές smartphone, κατάσταση συστήματος AWD, και έξυπνες πληροφορίες σέρβις. Επιπλέον περιλαμβάνει ένα γραφικό με την τρέχουσα ροή ισχύος, που δείχνει την πηγή ισχύος του οχήματος, εάν φορτίζεται η μπαταρία, και ένα “ECO Guide” με προτάσεις για πιο οικονομικές τεχνικές οδήγησης.

Το νέο CR-V υιοθετεί πολλά έξυπνα χαρακτηριστικά που το κάνουν πιο πρακτικό σε καθημερινή χρήση, ενώ υπάρχουν και τέσσερις θύρες USB. Για παράδειγμα, η ευελιξία της καμπίνας αυξάνεται με έναν αποθηκευτικό χώρο στην κεντρική κονσόλα σε τρεις εκδοχές, και βύθιση -“με μία κίνηση”- των διαιρούμενων 60:40/αναδιπλούμενων πλατών των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, για ταχύτερη και ευκολότερη φόρτωση.

Η απόλυτα αθόρυβη καμπίνα

Το υβριδικό σύστημα κίνησης, η νέα πλατφόρμα και η ηχομόνωση του αυτοκινήτου συμβάλλουν σε ένα εξαιρετικά αθόρυβο περιβάλλον στη καμπίνα. Ακόμα υπάρχει για πρώτη φορά σύστημα Active Noise Cancellation (ANC), που είναι στάνταρ, και είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα.

Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων. Το σύστημα λειτουργεί όσο το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.

Υβριδικό σύστημα

Το κυριότερο σημείο που πρέπει να επικεντρώσεις την προσοχή σου στο CR-V Hybrid είναι το υβριδικό σύστημα, το οποίο ονομάζεται Honda Hybrid Performance και χρησιμοποιεί την ευφυή τεχνολογία Multi Mode Drive (i-MMD). Συνδυάζει 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου 1,3 kWh και κιβώτιο μιας σχέσης για υψηλά επίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, απόκρισης και απόδοσης.

Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με ένα 2,0-λιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson, απόδοσης 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. με 175 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW (184 ίππων) με ροπή 315 Nm από τις 0 σ.α.λ. Παρότι δεν αναφέρεται η συνδυαστική ισχύς του συνόλου, αυτό είναι ικανό να επιταχύνει το υβριδικό ιαπωνικό μοντέλο από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα στην μπροστοκίνητη (FWD) έκδοση και σε 9,2 δευτερόλεπτα στην τετρακίνητη, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Αυτή επιτυγχάνεται στο Hybrid Drive, με τον κινητήρα, τον ηλεκτροκινητήρα κίνησης, το μοτέρ-γεννήτρια και τη μονάδα ελέγχου ισχύος να βρίσκονται κάτω από το καπό, ενώ η μπαταρία κάτω από το χώρο αποσκευών.

Το σύστημα i-MMD έχει ρυθμιστεί για να προσφέρει γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση, με βελτιστοποιημένη χαρτογράφηση γκαζιού και απόκρισης κινητήρα, έτσι ώστε να είναι αρεστός ο ήχος του κινητήρα. Επιπλέον, η πρώτη εφαρμογή του Active Sound Control στο CR-V εμπλουτίζει την εμπειρία σου προσφέροντας το φυσικό ήχο της επιτάχυνσης που είναι ανάλογος των στροφών του κινητήρα.

Προγράμματα οδήγησης

Η τεχνολογία i-MMD της Honda ονομάζεται έτσι, επειδή επιλέγει έξυπνα και αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Το λογισμικό του συστήματος επιλέγει συνεχώς το κατάλληλο πρόγραμμα για μεγιστοποίηση της απόδοσης, ανάλογα με τις συνθήκες και το περιβάλλον, χωρίς παρέμβαση του οδηγού, με τα διαθέσιμα προγράμματα να είναι:

  • EV Drive: Η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα
  • Hybrid Drive: Ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ / γεννήτρια, που με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης
  • Engine Drive: Ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος

Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, ο υπολογιστής του CR-V Hybrid θα επιλέξει αυτόματα μεταξύ του Hybrid Drive και του EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Στο Hybrid Drive, το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα μπορεί να ανατροφοδοτείται για τη φόρτιση της μπαταρίας μέσω του μοτέρ-γεννήτριας.

Το EV Drive επιτρέπει αμιγώς ηλεκτροκίνητη λειτουργία και μπορεί να κινείται παράγοντας μηδενικούς ρύπους για περίπου 2 χλμ. Από την άλλη, όταν θες να χαρείς την δύναμη του συνόλου, με το Engine Drive mode έχεις την πιο αποδοτική ρύθμιση για οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, με την on-demand πρόσθετη ισχύ από τον ηλεκτροκινητήρα να προσφέρει το συμπλήρωμα της ροπής που χρειάζεσαι.

Μετάδοση

Αντί συμβατικού κιβωτίου, μία μονάδα υποπολλαπλασιασμού δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά ροπής. Με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αλλά και πιο αθόρυβο.

Οι μηχανικοί της Honda εξασφάλισαν ότι η αλλαγή από τη μία πηγή ισχύος στην άλλη δεν γίνεται αισθητή σε σένα και τους επιβάτες, με την ομαλή μεταφορά ροπής να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί από τη μετάδοση, ούτε ανεπιθύμητο feedback μέσω των πεντάλ ή του τιμονιού.

Τετρακίνηση

Η απόσταση από το έδαφος του CR-V είναι στα 190 χλστ. για το FWD και στα 200 χλστ. για το AWD. Και στις δύο περιπτώσεις αυτή είναι μεγαλύτερη κατά 35 χλστ. συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V, κάτι που επιτευχθεί με τον συνδυασμός τροχών/ελαστικών μεγαλύτερης διαμέτρου.

Το σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί μία υδραυλική αντλία. Η σχεδίαση του προσφέρει βέλτιστη ισορροπία, χωρίς να προστίθεται περιττό βάρος στο σύστημα κίνησης. Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως όταν το όχημα ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης.

Η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένες επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλής ελκτικής πρόσφυσης και μεγαλύτερη απόκριση και ικανότητα στις αναβάσεις.

Ανάρτηση

Το νέο CR-V στον εμπρός άξονα διαθέτει γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες, ενώ πίσω πολλαπλών συνδέσμων, που προσφέρει αυξημένη ευστάθεια για προβλέψιμη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, ανώτερη οδηγική άνεση και πιο γραμμική συμπεριφορά.

Μία ισχυρή πίσω αντιστρεπτική ράβδος βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ μία νέα, πλευστή δομή του υποπλαισίου που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ βελτιώνει τη μόνωση των θορύβων σε σχέση με το προηγούμενο CR-V. Ακόμα έχουν τοποθετηθεί υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ (μπρος – πίσω), με αποτέλεσμα καλύτερη απόσβεση και έλεγχο των κραδασμών του πλαισίου.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι ίδιο με το Civic (ειδικά ρυθμισμένο για το CR-V), προσφέροντας εξαιρετική πληροφόρηση, με άμεση απόκριση και ακρίβεια. Το τιμόνι χρειάζεται σχεδόν 2,3 στροφές από άκρη-σε-άκρη, με την διάμετρο του κύκλου στροφής να είναι μόλις 11,4 μέτρα. Τέλος, υπάρχουν αεριζόμενοι δίσκοι 320 χλστ. μπροστά και συμπαγείς 310 χλστ. πίσω.

Σύστημα προσαρμοσμένης ανάκτησης ενέργειας

Το CR-V Hybrid διαθέτει σύστημα Deceleration Paddle Selector, το οποίο σου επιτρέπει να προσαρμόζεις το ρυθμό επιβράδυνσης χρησιμοποιώντας τα paddles πίσω από το τιμόνι. Ο στάνταρ ρυθμός επιβράδυνσης, που προβάλλεται στην οθόνη Driver Information Interface 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων υποδηλώνεται με ένα μοτίβο σχήματος V (σιρίτι). Ο αριθμός των σιριτιών αυξάνεται ανάλογα με το ρυθμό επιβράδυνσης, φτάνοντας μέχρι τέσσερα, το μέγιστο.

Τραβώντας το αριστερό paddle (-), ο ρυθμός επιβράδυνσης αυξάνεται, κάτι που σημαίνει ότι το σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μετατρέπει μεγαλύτερα ποσά κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική και επιβραδύνει το αυτοκίνητο ταχύτερα. Τραβώντας το δεξιά paddle (+), μπορείς να μειώσεις το ρυθμό επιβράδυνσης, επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο πολύ πιο ομαλά. Αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιείται σε όλο το στάδιο της επιβράδυνσης.

Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης είναι προσωρινή, και αυτόματα ακυρώνεται κατά την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα ή κατά την επιτάχυνση. Όταν έχει επιλεγεί το Sport mode, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης παραμένει, μέχρις ότου ακυρωθεί από τον οδηγό.

Εξαιρετική κατανάλωση

Έχοντας όλα τα παραπάνω κατά νου, συν του ότι το νέο CR-V Hybrid είναι αρκετά μεγάλο σε διαστάσεις έχοντας μήκος 4.600 χλστ, πλάτος 2.117,20 χλστ και μεταξόνιο 1.679 χλστ, στην FWD έκδοση και 1.689 χλστ. στην AWD έκδοση. Το βάρος του κυμαίνεται από τα 1.614 έως τα 1.657 κιλά ανάλογα τον εξοπλισμό για το FWD και από τα 1.672 έως τα 1.726 για το AWD. Η κατανάλωση του είναι εξαιρετική. Συγκεκριμένα, σε μικτό κύκλο το μπροστοκίνητο μοντέλο χρειάζεται 5,3 λίτρα/100 χλμ (NEDC) ή 6,9 λίτρα/100 χλμ (WLTP) και εκπομπές CO2 120 γρ/χλμ (NEDC) , ενώ το τετρακίνητο 5,5 λίτρα/100 χλμ (NEDC) ή 7,3 λίτρα/100 χλμ (WLTP) και CO2 126 γρ/χλμ (NEDC).

Τιμές

Η Honda αναμένει πως το CR-V Hybrid θα καλύψει τo κενό της diesel έκδοσης και αναμένει πως το υβριδικό μοντέλο θα αντιπροσωπεύει το 50% των ετήσιων πωλήσεων του CR-V, που εκτιμάται πως θα φτάσει τις 60.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Το Honda CR-V Hybrid προσφέρεται σε ένα επίπεδο εξοπλισμού -το Elegance- και η μπροστοκίνητη έκδοση διατίθεται στα €44.650, ενώ η τετρακίνητη στα €47.650.

Ασφάλεια

Το νέο CR-V βασίζεται σε μια εντελώς νέα και εξαιρετικά άκαμπτη πλατφόρμα, που είναι αποτέλεσμα χρήσης ελαφρών και πολύ ανθεκτικών υλικών στη δομή του αμαξώματος. Η Honda συνεργάστηκε με τον προμηθευτή μιας νέας γενιάς ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής διαμορφωμένου εν θερμώ, που αυξάνει την αντοχή και μειώνει το συνολικό βάρος ολόκληρου του πλαισίου.

Η χρήση ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής διαμορφωμένου εν θερμώ φτάνει το 9% (από 0% στο προηγούμενο) και έτσι στο νέο μοντέλο είναι αυξημένη κατά 35% η αντοχή του αμαξώματος στην κάμψη συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, με την αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας να είναι 25%.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης από τον EuroNCAP, που έγιναν τον περασμένο Φεβρουάριο, το Honda CR-V απέσπασε την υψηλότερη διάκριση πέντε αστεριών, με 93% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 83% στη προστασία παιδιών, 70% στη προστασία πεζών και 76% στα συστήματα ασφαλείας.

Συστήματα ασφαλείας

Κάτω από την “ομπρέλα” του Honda Sensing η εταιρία προσφέρει μία πλήρης σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας, όπως το Collision Mitigation Braking System (βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη), το Forward Collision Warning, το Lane Departure Warning, το Road Departure Mitigation (χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο και κάνει διακριτικές παρεμβάσεις στο τιμόνι για να κρατήσουν το όχημα στη λωρίδα του ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης).

Επίσης υπάρχει το Lane Keeping Assist (σε κρατά στο κέντρο της λωρίδας), το Adaptive Cruise Control, το Traffic Sign Recognition, το Intelligent Speed Limiter, το Intelligent Adaptive Cruise Control, το Low Speed Following, ενώ τέλος η κάμερα οπισθοπορείας προσφέρει κανονική ορατότητα 130 μοιρών, μια ευρυγώνια 180 μοιρών και μια πανοραμική απεικόνιση.

Επίσης στάνταρ προσφέρεται στο Vehicle Stability Assist με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών Deflation Warning System. Τέλος, η υπηρεσία κλήσης έκτακτης ανάγκης (eCall) είναι επίσης στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του CR-V στην Ευρώπη.

Φωτογραφίες

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...