Η Honda ολοκλήρωσε την παραγωγή του S2000 το 2009 και παρότι έχουν περάσει περισσότερα 10 χρόνια από τότε, το ιαπωνικό roadster εξακολουθεί να εντυπωσιάζει τους ιδιοκτήτες του. Δύο χρόνια πριν την κατάργηση του, και πιο συγκεκριμένα στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2007, η Honda παρουσίασε την Club Racer (CR) έκδοση του, η οποία αποτέλεσε την πρώτη έκδοση εξοπλισμού, εκτός από την μια που διατίθετο στο μοντέλο.

Οι αλλαγές του S2000 CR περιλαμβάνουν μια κοντύτερη κρεμαργιέρα για το τιμόνι, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μαύρα μπουλόνια, νέες -πιο σκούρες- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE070 διαστάσεων 255/40,”διάφανα” πλευρικά φλας και σκληρότερη ανάρτηση. Ακόμα, φορά νέο body kit, που αποτελείτο από επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter και μεγάλη αεροτομή.

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή έχει αντικατασταθεί με μια hard top, κάτι που ήταν προαιρετική στο S2000, αλλά έγινε το σήμα κατατεθέν της CR έκδοσης. Η Honda έχει αναβαθμίσει και τον λεβιέ των ταχυτήτων, ο οποίος είναι 12,6 χλστ. πιο χαμηλός και μειω΄νει κατά 6% τη διαδρομή αλλαγής ταχύτητας σε σύγκριση με το “συμβατικό” S2000, αλλά αυξάνει κατά 10% την δύναμη για τις αλλαγές.

Στο εσωτερικό, το S2000 CR ήταν διαθέσιμο μόνο με μαύρες και κίτρινες alcantara επενδύσεις, ενώ υπήρχαν και ψεύτικες carbon λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, υπήρχε ένδειξη στον πίνακα οργάνων που έδειχνε πότε ο κινητήρας έπιανε το peak της απόδοσης του.

Διάβασε επίσης

25 χρόνια Type R. 25 χρόνια σκυλιασμένα VTEC!

Τέλος, για να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, δεν υπήρχε εφεδρικός τροχός, ενώ το air condition και το ηχοσύστημα ήταν προαιρετικά. Έτσι, το βάρος ήταν μειωμένο κατά 41 κιλά, σε σχέση με το κανονικά S2000.

Μηχανικά, όπως ξέρεις φοράει τον υπέροχο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0-λίτρων VTEC, απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ., έχοντας την εξωπραγματική αναλογία -για 16 χρόνια πριν- των 120 ίππων/λίτρο. O υπεύθυνος του project του S2000, Shigeru Uehara, είχε δηλώσει ότι η CR έκδοση τοποθετείτο ανάμεσα στην Type S και στην υποθετική Type R, έκδοση που η Honda δεν παρουσίασε ποτέ επίσημα.

Η παραγωγή του S2000 CR περιορίστηκε στα 699 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 668 το 2008 και τα 31 το 2009. Από αυτά, τα 200 ήταν βαμμένα στο μπλε (Apex Blue Pearl) χρώμα, τα 140 σε κίτρινο (Yellow Pearl), τα 269 σε μαύρο (Berlina Black) και τα 90 σε άσπρο (Grand Prix White).

Το συγκεκριμένο είναι του 2008, είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα και έχει διανύσει σχεδόν 92.000 χλμ. Με την αγγελία να θέλει ακόμη δύο ημέρες για να ολοκληρωθεί, μέχρι στιγμής έχει πιάσει τα 25.520 δολάρια.