Η Porsche πρόσφατα αύξησε το μερίδιο της στην Rimac, από το 10% στο 15,5% και ο Stefan Weckbach, επικεφαλής των ηλεκτρικών projects της Porsche, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως η εταιρία του θα κατασκευάσει ένα νέο -ηλεκτρικό ενδεχομένως- hypercar το οποίο θα έχει την βοήθεια της Rimac.

Ο στόχος μας είναι πάντα, ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που κάνουμε, να έχουμε το πιο σπορ αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία. Είμαι πολύ σίγουρος ότι οι soild state μπαταρίες θα είναι το επόμενο βήμα.

Έτσι υπάρχουν πολλές συζητήσεις και διαφορετικές ιδέες σε εξέλιξη και ξεκαθαρίζω πως σίγουρα θα υπάρξει ένα νέο ένα hypercar από την Porsche. Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα πότε θα βγει στην αγορά, ούτε εάν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό ή υβριδικό, αλλά το βέβαιο είναι πως θα στοχεύει στη κορυφή, όπως κάναμε και με την 918 Spyder.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του, ο CEO της Porsche, ο Oliver Blume, είχε δηλώσει πως ένα νέο hypercar από την Porsche θα παρουσιαστεί το 2025 και θα είναι ηλεκτροκίνητο. Ωστόσο ο Blume δεν αποκάλυψε εάν το αυτοκίνητο θα είναι υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά είπε πως πιστεύει ότι μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια η τεχνολογία των μπαταριών θα έχει προχωρήσει αρκετά, ώστε αυτές να μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα hyperar της γερμανικής εταιρίας.

Πρόσθεσε πως οι μπαταρίες ενδεχομένως να είναι στερεού τύπου, μιας και η Porsche συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο του Στάνφορντ για την ανάπτυξη τους. Οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα προσφέρουν αυτονομία 1.000 χλμ ανά φόρτιση, θα ζυγίζουν 30% λιγότερο από τις υπάρχουσες μπαταρίες, το 99% των υλικών τους θα είναι ανακυκλώσιμα, ενώ υπόσχονται και ταχεία φόρτιση, με τον χρόνο φόρτισης να διαρκεί όσο και η πλήρωση του ρεζερβουάρ ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.