Λένε ότι τα νούμερα αποκαλύπτουν τη μισή αλήθειά, αλλά στο εμπόριο αυτό κατά βάση δεν ισχύει. Η φετινή έκθεση της Φρανκφούρτης ήταν ακόμα μια ένδειξη ότι οι εκθέσεις αυτοκινήτου βρίσκονται σε φθίνουσα πορεία, καθώς μέτρησε σημαντικές απώλειες.

Μόνο ελάχιστες αυτοκινητοβιομηχανίες εκτός Γερμανίας είχαν παρουσία στην έκθεση και η συμμετοχή των γερμανικών μαρκών και ομίλων δεν ήταν έντονη, και αυτό αποτυπώθηκε και από τους επισκέπτες. Χθες, έκλεισαν οι πύλες την έκθεσης, και η Verband der Automobilindustrie (VDA), η διοργανώτρια αρχή πίσω από την έκθεση στη Φρανκφούρτη, παρουσίασε τα στοιχεία, όντας παράλληλα, εκπληκτικά αισιόδοξη για το μέλλον.

Οι αριθμοί, όμως, λένε ότι το 2015 επισκέφτηκαν την έκθεση της Φρανκφούρτης 931.700 άτομα, το 2017 έκοψαν εισιτήριο 810.000 επισκέπτες, ενώ η φετινή έκθεση προσέλκυσε μόλις 560.000 επισκέπτες. Η VDA προσπαθεί να πείσει ότι οι ηλεκτρονικές και ψηφιακές δυνατότητες της έκθεσης γίνονται πιο ενδιαφέρουσες από ποτέ, αλλά η σκληρή αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται να πας σε μια έκθεση για να δεις τα νέα, καθώς όσες εταιρίες είχαν περίπτερο στην φετινή έκθεση, παρουσίασαν αρκετά νέα μοντέλα παραγωγής αλλά και πρωτότυπα, που εσύ τα διάβασες από το Autoblog.gr στα άρθρα που δημοσιεύσαμε και μέσα από τις φωτογραφίες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Opel πιστεύει ότι η πιθανότητα να γίνει η έκθεση το 2021 είναι πολύ μικρή και οι λόγοι που πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν επιλέγουν τις εκθέσεις είναι γνωστοί. Οι εκθέτες στην Φρανκφούρτη ήταν μειωμένοι κατά 20%, ενώ και το εμβαδόν που καταλαμβάνουν τα περίπτερα τους ήταν κατά 16% μικρότερο σε σχέση με πέρυσι, αγγίζοντας τα 168.000 τ.μ.