Τον περασμένο μήνα η γερμανική ένωση κατασκευαστών οχημάτων VDA ανακοίνωσε πως το 2019 ήταν η τελευταία φορά που διεξήχθη η έκθεση της Φρανκφούρτης, μιας και πέρυσι προσέλκυσε μόλις 550.000 επισκέπτες, όταν τα προηγούμενα χρόνια την επισκεπτόταν μεταξύ 800.000 και 900.000 ανθρώπων. Η έκθεση της Φρανκφούρτης διεξαγόταν από το 1951 και μαζί με τις εκθέσεις του Παρισιού, της Γενεύης, του Ντιτρόιτ, του Τόκιο και της Σαγκάη, ήταν μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις αυτοκινήτων.

Σήμερα η VDA έκανε γνωστό πως την θέση της έκθεσης της Φρανκφούρτης θα την πάρει η έκθεση του Μονάχου, που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά το 2021 και για την ώρα δεν έχει γίνει γνωστή η ημερομηνία διεξαγωγής της. Να σημειωθεί πως η έκθεση της Φρανκφούρτης διεξαγόταν κάθε δύο χρόνια, αφού εναλλάσσονταν με την έκθεση του Παρισιού. Έτσι και η έκθεση του Μονάχου θα διεξάγεται και αυτή κάθε δύο χρόνια.

Όπως αναφέρει το δελτίου τύπου, η επιλογή του Μονάχου έγινε λόγω των εξαιρετικών εκδηλώσεων που διεξάγονται στη πόλη, των εξαιρετικών υποδομών μεταφορών και της τεχνογνωσίας στην διοργάνωση σημαντικών εκδηλώσεων. Φυσικά σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός πως στο Μόναχο βρίσκεται η έδρα της BMW, με τα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt να απέχουν μόλις 80 χλμ από το Μόναχο.

Επίσης ρόλο διαδραμάτισε και το γεγονός πως στο Μόναχο έχουν την έδρα τους πολλές εταιρίες τεχνολογίας, startups επιχειρήσεις και πολλά ερευνητικά ιδρύματα. Εκτός από το Μόναχο, υποψήφιες πόλεις ήταν επίσης το Βερολίνο και το Αμβούργο.

Η VDA θέλει η έκθεση του Μονάχου να είναι κάτι περισσότερο από μια διεθνή έκθεση αυτοκινήτων και έτσι σκοπεύει σε αυτή να συμμετέχουν “μελλοντικές ιδέες” για έξυπνες πόλεις, όπως η έξυπνη κυκλοφορία, τα αυτόνομα και τα κοινόχρηστα αυτοκίνητα και η δικτύωση των οχημάτων. Οι αρχές του Μονάχου συμφώνησαν να ανοίξουν το κέντρο και άλλα μέρη της πόλης, προκειμένου να παρουσιαστούν αυτές οι ιδέες στο κοινό.