Η Audi παρουσιάζει τα R8 V10 RWD και R8 LMS GT4

Σχετικά άρθρα

Η Audi παρουσίασε σήμερα την πισωκίνητη έκδοση του R8 V10, όσο και το αγωνιστικό R8 LMS GT4. Το R8 V10 RWD, διαθέσιμο ως Coupe και ως Spyder, φέρει νέα πιο φαρδιά μάσκα, ενώ οι εισαγωγές κάτω από το καπό παραπέμπουν στο θρυλικό Audi Sport quattro. Οι εισαγωγές αέρα, το εμπρός σπόιλερ και οι πίσω γρίλιες εξαγωγής αέρα έχουν γίνει πιο φαρδιές.

Ο διαχύτης, στα άκρα του οποίου υπάρχουν οι δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης, έχει μετακινηθεί προς τα πάνω, ενώ στον χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει ένα καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό είτε σε ανθρακόνημα.

Οι πάνω πλευρικές εισαγωγές αέρα του R8 V10 RWD είναι βαμμένες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ η κάτω στο χρώμα του αμαξώματος. Σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα είναι βαμμένη επίσης η εμπρός εισαγωγή, τα ενθέματα στα μαρσπιέ και ο διαχύτης. Εναλλακτικά διατίθεται το πακέτο carbon και, για το Spyder, ένα διευρυμένο μαύρο πακέτο styling. Στη γκάμα των χρωμάτων προστέθηκε το γκρι Kemora, ενώ προαιρετικά οι κύκλοι και το λογότυπο της Audi μπορούν να είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Στο εσωτερικό, οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και Alcantara, με ένα “RWD” λογότυπο είναι τοποθετημένο μπροστά από το συνοδηγό.

Οι σφυρήλατες ζάντες 19″ είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα και φορούν ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/35 πίσω. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν ζάντες 20″.

Το μοντέλο παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό V10 5,2-λίτρων κινητήρα απόδοσης 540 ίππων στις 6.500 σ.α.λ με 540 Nm ροπής. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Το πισωκίνητο R8, αποδίδει 30 άλογα και 20 Nm λιγότερα από το τετρακίνητο μοντέλο.

Το πισωκίνητο R8 Coupe ζυγίζει 65 κιλά λιγότερο από το τετρακίνητο μοντέλο, έχοντας βάρος 1.595 κιλά, ενώ το βάρος του R8 V10 RWD Spyder ανέρχεται στα 1.695 κιλά, μειωμένο κατά 55 κιλά σε σύγκριση με το τετρακίνητο R8 V10 Spyder.

Το R8 V10 RWD Coupe κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για το R8 V10 RWD Spyder είναι 3,8 δευτερόλεπτα και 318 χλμ./ώρα.

Η παραγωγή του μοντέλου γίνεται στο εργοστάσιο Bollinger Hofe της Audi στη Neckarsulm της Γερμανίας και θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2020. Η βασική τιμή του R8 V10 RWD Coupe στη Γερμανία ξεκινά από τις 144.000 ευρώ, ενώ αυτή του R8 V10 RWD Spyder ξεκινά από τις 157.000 ευρώ.

https://youtu.be/AIwAwL85Qt4

Το αγωνιστικό GT4, που έχει άμεση σχέση με το μοντέλο παραγωγής με περίπου 60% κοινά εξαρτήματα, κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο με το μοντέλο παραγωγής. Φορά τον V10 κινητήρα 5,2 λίτρων, που αποδίδει σύμφωνα με τους κανονισμούς μέχρι και 495 ίππους.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα