Τον Αύγουστο του 2017, η Lexus έκανε γνωστό ότι 12 LFA παρέμεναν απούλητα στις Η.Π.Α., παρότι στις 14 Δεκεμβρίου του 2012 βγήκε από το εργοστάσιο Motomachi της Ιαπωνίας το τελευταίο από τα 500 LFA που είχε σκοπό να κατασκευάσει η εταιρία, το οποίο ήταν ένα λευκό LFA Nurburgring Package. Με τον ερχομό του νέου έτους, οι εταιρίες κάνουν γνωστά τα νούμερα πωλήσεων για το 2019, και σε πρόσφατη ανακοίνωση η ιαπωνική εταιρία ανέφερε ότι πούλησε στην αγορά των Η.Π.Α. 3 τρία νέα LFA. Αυτό σημαίνει ότι πλέον απομένουν μόλις 4 καινούρια LFA, καθώς το 2018 η Lexus είχε πουλήσει δύο LFA και το 2017 τρία.

Αρχικά, η Lexus είχε δηλώσει ότι είχε την πρόθεση να παραλάβει νέες παραγγελίες μόνο από τους πελάτες της, ώστε να αποφευχθεί η μείωση των τιμών και η κερδοσκοπία. Ωστόσο, το 2010, όταν οι παραγγελίες για το μοντέλο άρχισαν να μειώνονται και για να διασφαλιστεί ότι τα αυτοκίνητα δεν θα κάθονταν στο εργοστάσιο, η εταιρεία επέτρεψε στους υπάρχοντες κατόχους LFA να παραγγείλουν ένα δεύτερο αυτοκίνητο, ενώ επέτρεπε στους αντιπροσώπους και τα υψηλόβαθμα στελέχη της να παραγγέλνουν αυτοκίνητα για τον εαυτό τους ή για να τα πουλήσουν. Έτσι, μερικά από τα αυτοκίνητα που έχουν παραγγελθεί από τους αντιπροσώπους εξακολουθούν να εμφανίζονται ως νέες πωλήσεις, τα οποία πωλούνται σε πολύ παραπάνω λεφτά από την εργοστασιακή τιμή.

Να θυμίσω πως το αυτοκίνητο μηχανικά φορά τον V10 κινητήρα, 4,8 λίτρων κινητήρα, με τη δύναμη να φτάνει τα 560 άλογα, στις 8.700 σ.α.λ., και τα 480 Nm ροπής, στις 6.800 σ.α.λ.. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσα από ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το απόβαρο είναι 1.480 κιλά. Επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,7 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα διαμορφώνεται στα 325 χλμ/ώρα.