Η Sony εξέπληξε τον κόσμο στην CES παρουσιάζοντας ένα πραγματικό πρωτότυπο αυτοκίνητο, αλλά η ιαπωνική εταιρία δεν ήταν ο μοναδικός κατασκευαστής ηλεκτρονικών ειδών που θέλει να εισέλθει στον κλάδο της αυτοκίνησης, αφού και η κορεατική LG παρουσίασε ένα συνδεδεμένο όχημα στην CES.

Με το συνδεδεμένο όχημα η LG παρουσιάζει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία που επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να πάρουν μαζί τους ένα “μέρος” του σπιτιού τους. Η λύση του συνδεδεμένου αυτοκινήτου της LG βασίζεται στην πλατφόρμα webOS Auto και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον κατασκευαστή καθισμάτων αυτοκινήτων Adient.

Μέσα στο αυτόνομο όχημα υπάρχουν οθόνες OLED στις οποίες οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις ταινίες που έχουν αρχίσει να παρακολουθούν στο σπίτι. Το όχημα μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερις επιβάτες και μεταξύ άλλων των χαρακτηριστικών του είναι και η δυνατότητα αναγνώρισης προσώπου.

Διαθέτει ψυγείο, ειδική κρεμάστρα για ένα σακάκι, σύστημα επαυξημένης πραγματικότητας, με το κάθε κάθισμα να διαθέτει αυτό που η LG ονομάζει Προσωπική Ζώνη Ήχου (Personal Sound Zone) η οποία προσφέρει μια μοναδική εμπειρία πολυμέσων για κάθε επιβάτη, ενώ ο Εικονικός Προσωπικός Βοηθός (Virtual Personal Assistant) που μπορεί να ενεργοποιηθεί με φωνητική εντολή, απομονώνει και αναγνωρίζει φωνητικές εντολές, ακόμη και όταν είναι δυνατά η μουσική ή υπάρχουν ομιλίες.

H LG υποστηρίζει πως το συγκεκριμένο όχημα θα μπορούσε να περάσει στη παραγωγή μέχρι το 2030.