Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Formula 1 είδε την θεαματικότητα της να αυξάνεται σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν, τόσο μέσω της τηλεοπτικής κάλυψης, όσο και μέσα από την ψηφιακή της πλατφόρμα. Συνολικά, τους 21 αγώνες του πρωταθλήματος της F1 το 2019, παρακολούθησαν 1,922 δισ. άτομα, το υψηλότερο από το 2012, το οποίο αντιπροσωπεύει μια αύξηση 9% σε σύγκριση με το 2018. Στις 20 κορυφαίες αγορές (με βάση την κατάταξη του τηλεοπτικού ακροατηρίου) η θεαματικότητα έφτασε τα 1,781 δισ. άτομα, σημειώνοντας την ίδια αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

1

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, οι top 5 αγορές σε αθροιστικό κοινό ήταν αυτοί της Βραζιλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ολλανδίας, όλες με κοινό μεγαλύτερο των 100 εκατομμυρίων. Μεταξύ των 20 κορυφαίων αγορών, σημειώθηκαν εξαιρετικές αυξήσεις στην Πολωνία (+256%) και στην περιοχή της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αφρικής (MENA) (+228%). Η Ελλάδα ήταν η τρίτη χώρα παγκοσμίως με την μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2018 (+75%), για να ακολουθήσει η Ολλανδία (+56%), η Ιταλία (+29%) και η Γερμανία (+23%), ενώ το κοινό αυξήθηκε και στις Η.Π.Α. (+7%) και στην Κίνα (+5%).

2Διάβασε ακόμα

F1: “Κόπηκαν” πάνω από 4 εκατομμύρια εισιτήρια το 2019

Όσον αφορά τους μοναδικούς τηλεθεατές, αυτοί παρέμειναν σταθεροί το 2019 στις 20 κορυφαίες αγορές, φτάνοντας τα 405,5 εκατομμύρια (+0,3%), ενώ σημειώθηκε ελαφρά μείωση παγκοσμίως (-3,9%), με τον συνολικό αριθμό θεατών να ανέρχεται στα 471 εκατομμύρια. Η Βραζιλία, η Κίνα, η Γερμανία, οι Η.Π.Α. και η Ιταλία είναι οι πέντε αγορές με την υψηλότερη διείσδυση, ενώ αύξηση σημείωσε η Πολωνία (+569,7%) με 8,4 εκατομμύρια μοναδικούς τηλεθεατές και η Μέση Ανατολή με 17,6 εκατομμύρια (+239,6%). Από τις top 20 αγορές, η Γερμανία σημείωσε αύξηση τηλεθεατών κατά 45,6%, η Ολλανδία κατά 31,1% και η Ελλάδα κατά 18%, όντας οι μοναδικές που παρουσίασαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης.

3

Δεκαεννιά από τα 21 Grand Prix είχαν υψηλότερο κοινό σε σύγκριση με την προηγούμενη σεζόν. Πιο συγκεκριμένα, το ιταλικό Grand Prix είχε την υψηλότερη αύξηση του έτους, με 112 εκατομμύρια τηλεθεατές (+20%), νούμερο που είναι το υψηλότερο μετά το Grand Prix του Μεξικού το 2016. Άλλοι τρεις αγώνες είχαν περισσότερους από 100 εκατομμύρια θεατές -το Μονακό, η Βραζιλία και η Γερμανία- και συνολικά 14 αγώνες είχαν πάνω από 90 εκατομμύρια τηλεθεατές, με μέσο όρο τους 91,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.