Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν όλο και περισσότερες τεχνολογίες στα νέα αυτοκίνητα, αλλά φαίνεται πως το καταναλωτικό κοινό δεν είναι πρόθυμο να τις πληρώσει.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της Deloitte, στην οποία συμμετείχαν 35.000 άνθρωποι από 20 χώρες, λίγοι είναι εκείνοι που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν το κόστος που απαιτούν οι νέες τεχνολογίες, μιας και το 71% των ερωτηθέντων δήλωσε πως δεν είναι διατεθειμένο να πληρώσει περισσότερα από 500 δολάρια για να έχουν τα αυτοκίνητά τους χαρακτηριστικά ασφαλείας νέας γενιάς, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 79% όταν πρόκειται για τεχνολογίες συνδεσιμότητας, με το 84% των Γερμανών ερωτηθέντων να δηλώνει πως δεν θα ξοδέψουν πάνω από 500 δολάρια για να έχουν τα νέα τους αυτοκίνητα τέτοια χαρακτηρισιτκά.
Το 60% των Αμερικάνων δήλωσε πως θα αγόραζαν νέα χαρακτηριστικά ασφαλείας εάν κοστίζουν λιγότερο από 500 δολάρια, με το 79% αυτών να δηλώνει πως δεν επιθυμεί να πληρώσει τόσα χρήματα για τεχνολογίες ψυχαγωγίας.
Παράλληλα, η αυξημένη υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι ανησυχητική για πολλούς από τους ερωτηθέντες, καθώς ορισμένα από τα νέα συστήματα συλλέγουν δεδομένα που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής.
Το 69% των Ινδών δήλωσε ότι ανησυχεί για τα προσωπικά δεδομένα που συλλαμβάνονται από τα αυτοκίνητα και μοιράζονται σε τρίτους, με το 41% των Αμερικανών να δηλώνει πως δεν ανησυχούν καθόλου για το συγκεκριμένο θέμα, την ώρα που το 40% των Κινέζων ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η συλλογή βιομετρικών και προσωπικών δεδομένων θα μπορούσε να αποτελέσει πρόβλημα.
Διάβασε επίσης
Οι οδηγοί εμπιστεύονται τους κατασκευαστές περισσότερο από τις κυβερνήσεις όταν πρόκειται για τη διαχείριση των συλλεγόμενων δεδομένων. Το 28% των Γερμανών δηλώνει ότι προτιμά να χειρίζονται τα δεδομένα αυτά οι κατασκευαστές παρά η κυβέρνηση (8%), ενώ αντίστοιχο ποσοστό συναντάμε και στις ΗΠΑ (26% έναντι 5%).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας μπορείς να την βρεις στο link στο πηγής.