Τον Οκτώβριο του 2019, η Volkswagen παρουσίασε την όγδοη γενιά του Golf και ως είθισται η γερμανική εταιρία θα εμπλουτίσει τη γκάμα του μοντέλου με διάφορες εκδόσεις, ώστε να διευρύνει περαιτέρω το πελατολόγιο της.

Μέσα στο 2020 η VW θα παρουσιάσει το Golf GTI, το Golf GTD, το Golf GTE, το Golf R και τέλος το Golf Variant, και σήμερα η γερμανική εταιρία μας έδωσε την πρώτη teaser φωτογραφία του Golf GTD, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του -μαζί με το Golf GTI- στην έκθεση της Γενεύης, που ανοίγει τις πύλες στις στις 3 Μαρτίου.

Η VW συνόδευσε την παραπάνω φωτογραφία με μια μάλλον τολμηρή δήλωση, λέγοντας ότι κάτω από το καπό θα υπάρχει ο καθαρότερος turbo diesel injection (TDI) κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ένα Golf. Και δεν περιορίστηκε μόνο σε αυτή τη δήλωση, καθώς συνεχίζοντας είπε ότι το νέο Golf GTD θα κινείται με έναν από τους καθαρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Σύμφωνα με αρχεία που έχουν διαρρεύσει, το Golf GTD θα φορά έναν 2,0-λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 200 ίππων.

Η Volkswagen δηλώνει επανειλημμένως πως οι diesel κινητήρες της δεν έχουν πεθάνει, γι’αυτό και έχει ετοιμάσει έναν νέο 2.0 diesel κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα. Ο 2.0 TDI EA288 Evo κινητήρας, εξοπλίζονται με σύστημα διπλού (twin dosing) ψεκασμού AdBlue για την μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου (NOx), ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι μειωμένη έως 17% σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά. Στο ακόλουθο video η γερμανική εταιρία μας εξηγεί το πως νέοι diesel κινητήρες της είναι καθαρότεροι από ποτέ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας διαθέτει ένα έξυπνο σύστημα SCR (selective catalytic reduction) που μειώνει σημαντικά τις εκπομπές NOx. Συγκεκριμένα, οι εκπομπές μειώνονται έως και 80% σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης σε σύγκριση με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

Η συγκεκριμένη SCR τεχνολογία χρησιμοποιεί δύο καταλυτικούς μετατροπείς και δύο εγχυτήρες AdBlue. Ο πρώτος SCR καταλύτης με τον έναν εγχυτήρα AdBlue βρίσκεται κοντά στον κινητήρα, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι άνω των 500 βαθμών Κελσίου. Ακολουθεί ένας δεύτερος καταλυτικός μετατροπέας SCR που αποτελείται από έναν ακόμη καταλύτη και έναν εγχυτήρα AdBlue, αμέσως μετά τον κινητήρα, όπου οι θερμοκρασίες των καυσαερίων είναι σημαντικά χαμηλότερες, γεγονός που βοηθά στην περαιτέρω επεξεργασία των καυσαερίων.