Η Yamaha έχει μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης, είτε για μηχανές είτε για αυτοκίνητα. Μετά την ανακοίνωση της απόφαση της -πριν 4 μήνες- να μην κατασκευάσει αυτοκίνητα στο προσεχές μέλλον, φαίνεται ότι έχει επικεντρωθεί στην εξέλιξη μιας οικογένειας ηλεκτροκινητήρων, που θα έχουν απόδοση από 35 kW έως 200 kW (47 μέχρι 270 ίππους).

1

Αυτοί θα μπορούν να τοποθετηθούν είτε σε αυτοκίνητο, είτε σε μοτοσυκλέτες και είναι τεχνολογίας μόνιμου μαγνήτη. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, μεγάλο πλεονέκτημα τους είναι οι συμπαγείς διαστάσεις τους που θα τους επιτρέπει να τοποθετηθούν σε διάφορα οχήματα.

Η ελάχιστη απόδοση των 47 ίππων του κινητήρα της Yamaha δεν είναι τυχαία, καθώς με την τοποθέτηση του σε δίκυκλο αυτό μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας A2, το οποίο θέτει ως μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ αυτό το νούμερο.

2

Για την εξέλιξη του κινητήρα για χρήση σε αυτοκίνητο, η Yamaha τον τοποθέτησαν σε μια Alfa Romeo 4C, με το ηλεκτρικό μοτέρ να φέρει σύστημα ψύξης λαδιού ή νερού, ανάλογα με τις προδιαγραφές που ζητά ο ενδιαφερόμενος.

3

Η εταιρία των τριών διαπασών αναφέρει ότι δέχεται ήδη παραγγελίες για τον ηλεκτροκινητήρα της, ενώ κάνει λόγο για μικρό χρόνο παράδοσης.