Μετά από ένα άκρως απογοητευτικό 2019, όπου η Williams F1 Team τερμάτισε στην τελευταία θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με συγκομιδή μόλις 1 βαθμό, η βρετανική ομάδα παρουσίασε σήμερα το νέο της μονοθέσιο για το πρωτάθλημα του 2020.

Αυτό ονομάζεται FW43, με την βρετανική ομάδα να έχει επιλέξει ένα νέο livery, το οποίο κυριαρχείται από τα χρώματα του κύριου χορηγού της, με το μονοθέσιο να είναι βαμμένο σε κόκκινο, άσπρο, μπλε και λίγο μαύρο χρώμα.

Η επικεφαλής της ομάδας, Claire Williams, χαρακτήρισε την FW43 ως εξέλιξη του περσινού μονοθέσιου, καθώς η ομάδα χρησιμοποίησε αποτελεσματικά το περιορισμένο budget της. Ο διευθυντής σχεδίασης, Doug McKiernan, δήλωσε σχετικά:

Έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην κατανόηση των προβληματικών περιοχών της FW42, και έχουμε επιλέξει προσεκτικά τμήματα του μονοθέσιου που εξελίξαμε, εκείνα που θα μας δώσουν τις καλύτερες επιδόσεις με τους πόρους που διαθέτουμε. Η βασική ιδέα πίσω από τη FW43 είναι ότι πρόκειται για μια συνεχή εξέλιξη της FW42, χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στη διάταξη. Ο πιο σημαντικός δείκτης ότι είμαστε στο σωστό δρόμο θα είναι το επίπεδο συσχέτισης που έχουμε μεταξύ των εργαλείων που χρησιμοποιούμε για να σχεδιάσουμε το μονοθέσιο και τα δεδομένα που θα πάρουμε από την πίστα.

Η ομάδα έχει ενισχυθεί σημαντικό στο τεχνικό κομμάτι, καθώς ο Dave Worner ήρθε από την Red Bull για να αναλάβει το ρόλο του Chief Designer, ενώ ο Jonathan Carter εντάσσεται στην Williams από τη Renault, ως ο νέος αναπληρωτής επικεφαλής σχεδιαστής και επικεφαλής του σχεδιασμού.

Από πλευράς οδηγών, ο 24-χρονος Latifi αντικαθιστά τον Robert Kubica, ο οποίος επέλεξε να αποχωρήσει από την Williams μετά από μόλις μία σεζόν, και θα τρέξει μαζί με τον George Russell, την δεύτερη του τελευταίου στην βρετανική ομάδα. O Kubica πήγε στην Alfa Romeo ως τρίτος οδηγός της.

Ο 24-χρονος Καναδός θα τρέξει με το νούμερο 6 στο μονοθέσιο του, αυτό που είχε ο Nico Rosberg, γνωρίζει καλά τη Williams και έχει εμπειρία πίσω από το τιμόνι του μονοθεσίου της, αφού έλαβε μέρος σε έξι ελεύθερες περιόδους (FP) το 2019, με τελευταία φορά να ήταν στο FP1 του GP της Βραζιλίας.