Πρώτες δοκιμές Βαρκελώνης 2020: Ημέρα 2η

Σχετικά άρθρα

Η αποκάλυψη του συστήματος DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes ήταν αυτό που μπορεί να μπει ως επικεφαλίδα της δεύτερης ημέρας των πρώτων χειμερινών δοκιμών της Formula 1, και όχι ο χρόνος του Kimi Raikkonen, που έφερε την Alfa Romeo C39 στην κορυφή, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:17.091.

Μέχρι το μεσημεριανό διάλειμμα, ο Sergio Perez με την “ροζ Mercedes” ήταν ο ταχύτερος στην ισπανική πίστα δείχνοντας ότι η προσέγγιση της βρετανικής ομάδας να αντιγράψει το αεροδυναμικό πακέτο της περσινής W10 μάλλον έχει θετικά αποτελέσματα. Ο Raikkonen, ο οποίος μπήκε σήμερα για πρώτη φορά στη C39, έγραψε 134 γύρους και με το δεύτερο ταχύτερο ελαστικό (C4) της Pirelli, έκανε 0,256 δευτ. ταχύτερο χρόνο από τον οδηγό της Racing Point, περίπου μια ώρα πριν την λήξη της σημερινής ημέρας.

Παράλληλα, όμως, ο 40-χρονος Φιλανδός ήταν η αιτία να βγει η πρώτη κόκκινη σημαία των φετινών δοκιμών, καθώς ένα ηλεκτρικό πρόβλημα τον ανάγκασε να σταματήσει στην άκρη της πίστας, και ενώ απέμεναν 15 λεπτά για την ολοκλήρωση της ημέρας. Ο συμπατριώτης του Raikkonen και οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, είχε μια σχετικά δύσκολη ημέρα, γράφοντας 77 γύρους, παρά το ηλεκτρικό πρόβλημα που εμφάνισε η W11, σημειώνοντας τον τελευταίο χρόνο της ημέρας, χωρίς φυσικά να σημαίνει κάτι αυτό.

Τα highlights

Μικρή έξοδο είχε και ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo, o οποίος τραυμάτισε το πάτωμα του μονοθέσιου του, αλλά σε δηλώσεις του φάνηκε απόλυτα ικανοποιημένος από το πρόγραμμα που έβγαλε η ομάδα σήμερα. Ο team-mate του Esteban Ocon είχε ένα μέτριο απόγευμα, καθώς η Renault εργάστηκε πάνω στη RS 20, δίνοντάς του τη δυνατότητα να γράψει μόλις 52 γύρους, γράφοντας τον 12ο χρόνο της ημέρας.

Η Red Bull συνέχισε με τον ίδιο τρόπο όπως και την χθεσινή ημέρα, μόνο που αυτή τη φορά ο Alex Albon ολοκλήρωσε 134 γύρους και έγραψε τον τέταρτο ταχύτερο χρόνο της ημέρας. Πίσω του βρέθηκε ο οδηγός τη AlphaTauri, Pierre Gasly, ο οποίος είχε μια στιγμή με τον οδηγό της McLaren, Lando Norris, προς το τέλος της περιόδου, όταν ο Norris προσπάθησε να μπει στα pits και ο Gasly τον πέρασε με μεγάλη ταχύτητα.

Χωρίς να έχει ξεπεράσει πλήρως τα συμπτώματα της ίωσης, ο Vettel μπήκε το απόγευμα στην SF1000, γράφοντας 73 γύρους με τη Ferrari, καθώς ο Charles Leclerc ήταν αυτός που έκανε τις δοκιμές για την ομάδα το πρωί. Οι δύο οδηγοί της Ferrari χωρίστηκαν από τον οδηγό Williams, George Russell, ο οποίος πήρε το τιμόνι της FW43 μετά τον ομόσταυλό του, Nicholas Latifi.

Αποτελέσματα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr