Honda: H ηλεκτροκίνηση ίσως επηρεάσει τη συνεργασία μας με την Red Bull

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Νοέμβριο, λίγα 24ωρα πριν τον τελευταίο αγώνα του περσινού πρωταθλήματος της F1, η Honda ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να προμηθεύει με τα power units της την Red Bull και την Toro Rosso μέχρι και το 2021, δηλαδή την πρώτη χρονιά που το κορυφαίο μηχανοκίνητο sport του πλανήτη θα διέπεται από τους νέους κανονισμούς της FIA. Για μετά το 2021 τα πάντα είναι ρευστά. Και ο διευθύνων σύμβουλος της Honda F1, Mashashi Yamamoto, ήρθε να ενισχύσει τις φήμες για αποχώρηση, βάζοντας φωτιά τόσο στην Red Bull, όσο και στην F1 γενικότερα.

Συγκεκριμένα, ο Yamamoto δήλωσε μεν ότι αυτό το διάστημα “τρέχουν” συζητήσεις με την Red Bull Racing για την ενδεχόμενη επέκταση της συνεργασίας τους, αλλά από την άλλη ξεκαθάρισε ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που θα πρέπει να συνυπολογιστούν, όπως οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στην προσπάθειά της να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης.

Ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Honda, τόνισε:

Πολλοί κατασκευαστές καλούνται να επενδύσουν μεγάλα ποσά συνεπώς είμαστε αναγκασμένοι να σκεφτόμαστε πλέον και την επιχειρηματική πλευρά και να αναζητούμε τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να λειτουργούμε με τους λιγότερους δυνατούς πόρους.

Σε αντίστοιχο -αλλά σαφώς πιο αυστηρό κλίμα- ήταν οι δηλώσεις του Alain Prost, μη εκτελεστικό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Renault, ο οποίος κατέκρινε τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπής ρύπων. O Prost χαρακτήρισε ηλίθιες τις κινήσεις των κυβερνήσεων με στόχο την απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων που θα σκοτώσουν την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ η επιβολή της προσαρμογής της αυτοκινητοβιομηχανίας στην ηλεκτροκίνητη εποχή γίνεται με βίαιο τρόπο, θέτοντας υπό αμφισβήτηση και το μέλλον της Formula 1.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr