Fiat 500e, από €37.900 στην Ιταλία

Σχετικά άρθρα

Ανανέωση: Επίσημο πλέον

Επίσημο: Νέο Fiat 500, μόνο ηλεκτρικό

Χθες διέρρευσαν μερικές επίσημες φωτογραφίες της αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς του 500, και σήμερα έγιναν γνωστές όλες οι λεπτομέρειες του ηλεκτρικού μοντέλου της Fiat.

Το νέο μοντέλο είναι εντελώς καινούριο, διατηρώντας τον ρετρό χαρακτήρα του. Παραμένει διαχρονικό, όντας ταυτόχρονα πιο σύγχρονο, ενώ διακρίνονται περισσότερα στοιχεία από το αυθεντικό Fiat 500 του 1957, τόσο στην εξωτερική του σχεδίαση, όσο και στην καμπίνα.

Το νέο 500e θα τοποθετηθεί απέναντι από το ηλεκτρικό μοντέλο της MINI, με το νέο 500 να κατασκευάζεται πάνω σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και το νέο Panda. Έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, καθώς είναι μακρύτερο κατά 60 χλστ. και πλατύτερο κατά 20 χλστ. σε σχέση με τη σημερινή γενιά. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 3,63 μέτρα, το πλάτος του τα 1,69 μέτρα, και το ύψος του τα 1,48 μέτρα.

Το αμιγώς ηλεκτρικό 500 διαθέτει μια μπαταρία ιόντων-λιθίου με χωρητικότητα 42 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αμαξώματος. Αυτή τροφοδοτεί με ενέργεια έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 87 kW (118 ίππων), που κινεί τον εμπρός άξονα. Για το 0-50 χλμ/ώρα θα χρειάζεται 3,1 δευτ., και για 0-100 χλμ/ώρα 9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 150 χλμ/ώρα.

Η αυτονομία του είναι 320 χλμ. σε κύκλο WLTP, ενώ για την φόρτιση του με 7,4 kW wallbox χρειάζεται περίπου 6 ώρες. Με χρήση ταχυφορτιστή 85 kW, το 80% της φόρτισης γίνεται σε 35 λεπτά, ενώ με χρήση οικιακού ρεύματος απαιτούνται 14 ώρες για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας.

Το 500e διαθέτει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Το πρώτο είναι το normal, ένα ακολουθεί αυτό που επιτρέπει στον οδηγό να κινείται με τη χρήση του ενός πεντάλ (λειτουργία one pedal), ενώ το τρίτο ονομάζεται Sherpa και ρυθμίζει έτσι όλες τις παραμέτρους του αυτοκινήτου ώστε να προσφέρει κάποια επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας, όταν η μπαταρία είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα φόρτισης. Έτσι, στο Sherpa η ανώτατη ταχύτητα θα περιορίζεται σε μόλις 80 χλμ/ώρα.

Στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι 10,3 ιντσών και φέρει το λειτουργικό σύστημα Uconnect 5. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 7″, με το 500e να κυκλοφορεί στην Ιταλία το επόμενο καλοκαίρι και αρχικά προσφέρεται στην περιορισμένη έκδοση 500 La Prima, που ξεκινάει από τις €37.900, και θα συμπεριλαμβάνει το wallbox. Θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων, και θα είναι εφοδιασμένο με ταπετσαρίες οικολογικού δέρματος, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών κλπ.

Εκτός από αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αναμένεται να προσφέρεται και με έναν κινητήρα βενζίνης, που θα εξοπλίζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα. Το νέο ηλεκτρικό 500e θα παράγεται στην Ιταλία, στο εργοστάσιο του Mirafiori στο Torino, εκεί που γίνεται και η παραγωγή της Maserati Levante.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ford σταματά την κατασκευή του εργοστασίου μπαταριών στο Μίσιγκαν εν μέσω απεργίας της UAW

Η Ford ανακοίνωσε ότι στις 25 Σεπτεμβρίου ανέστειλε την κατασκευή του εργοστασίου παραγωγής μπαταριών στην πόλη Μάρσαλ του Μίσιγκαν. Η αμερικάνικη εταιρία έχει κάνει...

Χάζεψε τη μοναδική Koenigsegg One:1 με εκτεθειμένο carbon σώμα

Η Koenigsegg κατασκεύασε μόλις επτά One:1, με την πρώτη να αποτελεί το λειτουργικό πρωτότυπο του μοντέλου και να το κρατά στις εγκαταστάσεις στο Angelholm της Σουηδίας. Οι...

Η Nissan παρουσιάζει το Concept 20-23, προπομπός του αμιγώς ηλεκτρικού Micra

Για να γιορτάσει την 20ή επέτειο του ευρωπαϊκού της κέντρου σχεδίασης στο Λονδίνο, η Nissan αποκάλυψε σήμερα το Concept 20-23. Αυτό είναι ένα ολοκαίνουργιο...

Ο απίστευτος λόγος που το VW ID.4 κάνει παράξενους ήχους κατά τη διάρκεια αναβάθμισης λογισμικού

Οι ιδιοκτήτες των Volkswagen ID.4 έχουν παρατηρήσει το αυτοκίνητό τους να κάνει ήχους "διαστημοπλοίου" κατά τη διάρκεια που εγκαθίσταται κάποια αναβάθμιση λογισμικού. Σύμφωνα με την...