Με τα κέρδη της Mercedes να βυθίζονται το 2019, η εταιρία έχει ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σε 15.000 απολύσεις εργαζομένων της προκειμένου να μειώσει τα διοικητικά κόστη και τα κόστη προσωπικού κατά περισσότερο από 1,4 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2022 έτσι ώστε να αντισταθμιστούν οι δαπάνες για νομικές διαδικασίες που θα φτάσουν στα 4,9 δισ. ευρώ και οι δαπάνες για επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες.
Τώρα, μέσω του Markus Schafer, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της γερμανικής εταιρίας, γίνεται γνωστό πως ανάμεσα στα μέτρα περικοπών, βρίσκονται η κατάργηση μοντέλων, η κατάργηση κινητήρων αλλά και πλατφορμών. Ο Schafer είπε:
Είμαστε σε φάση αναθεώρησης της γκάμας των μοντέλων μας, ειδικά μετά την ανακοίνωση των ηλεκτρικών μας μοντέλων. Η ιδέα είναι να εξορθολογιστεί η γκάμα των μοντέλων, να καταργήσουμε μοντέλα, εκδόσεις, πλατφόρμες, κινητήρες και εξαρτήματα. Στο μέλλον θα έχουμε κοινές πλατφόρμες που θα τις συναντάμε σε πολλά μοντέλα μας.
Η Mercedes κατασκευάζει σήμερα 45 διαφορετικά μοντέλα, με τον Schafer να λέει πως τα G-Class, SL, AMG GT και S-Class βασίζονται το καθ’ένα σε ξεχωριστή πλατφόρμα, ενώ τόνισε πως μερικά από τα ακριβότερα και πιο σπορ μοντέλα της Mercedes θα καταργηθούν. Σχετικά με την επόμενη γενιά της SL, επιβεβαίωσε πως θα κατασκευαστεί σε μια νέα πλατφόρμα, σε αυτή της AMG GT. Μιλώντας για το μέλλον των V8 και V12 κινητήρων είπε:
Τα πάντα θα εξαρτηθούν από το κατά πόσο οι V8 και V12 κινητήρες μπορούν να πληρούν τα πρότυπα εκπομπών του Euro 7. Στα σχέδιά μας δεν είναι να τους καταργήσουμε, αλλά οι τετρακύλινδροι κινητήρες έχουν μεγαλύτερο νόημα για την εταιρία σε σύγκριση με τον V12.
Ήδη η Mecededs έχει ανακοινώσει την κατάργηση της X-Class, ενώ αναφορές θέλουν να καταργούνται τόσο η S-Class Coupe, όσο και η S-Class Cabriolet.