Η Lamborghini ανακοίνωσε πως το 2019 είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 43% σε σύγκριση με το 2018, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθούν και τα κέρδη της.

Η ιταλική εταιρία πούλησε πέρυσι 8.205 αυτοκίνητα, 2.455 περισσότερα από τα 5.750 του 2018. Ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 1,81 δισ. ευρώ, +28% (1,42 δισ. ευρώ το 2018), τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 271,7 εκατ. ευρώ, ενώ το περιθώριο κέρδους έφτασε το 15%.

Best seller μοντέλο της η Urus, η οποία πούλησε 4.962 μονάδες, με Huracan να πουλά 2.139 μονάδες και την Aventador 1.104 μονάδες. Η μεγαλύτερη αγορά για τη Lamborghini για άλλη μια φορά ήταν αυτή των ΗΠΑ (2.374 αυτοκίνητα), ακολουθούμενη από τις αγορές της Κίνας, του Χονγκ Κονγκ και του Μακάο (770 αυτοκίνητα), του Ηνωμένου Βασιλείου (658 αυτοκίνητα), της Ιαπωνίας (641 αυτοκίνητα), της Γερμανίας (562 αυτοκίνητα), της Μέσης Ανατολής (387 αυτοκίνητα), του Καναδά (376 αυτοκίνητα) και της Ιταλίας (370 αυτοκίνητα).

Οι πωλήσεις στην Αμερική παρουσίασαν αύξηση 45% (2.837 αυτοκίνητα), ενώ στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 66% (2.162 αυτοκίνητα). Στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, οι πωλήσεις της Lamborghini αυξήθηκαν κατά 28% (3.206 αυτοκίνητα). Η Lamborghini διαθέτει 165 αντιπροσωπείες σε 51 χώρες παγκοσμίως.

Η Lamborghini μέσα στο έτος θα ξεκινήσει τις παραδόσεις της Huracan Evo αλλά και της Sian.