Σύμφωνα με αναλυτές περίπου 100.000 θέσεις εργασίας στις αυτοκινητοβιομηχανίες της Γερμανίας κινδυνεύουν λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού. Παρότι τα εργοστάσια της χώρας παραμένουν κλειστά εδώ και δύο εβδομάδες, η μειωμένη ζήτηση για αγορά νέων αυτοκινήτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε πλεονάζουσα παραγωγή 1,3 εκατομμυρίων αυτοκινήτων.

1

Πέρυσι, μετά από 23 χρόνια, η παραγωγή αυτοκινήτων στη Γερμανία παρουσίασε πτώση. Συγκεκριμένα κατά το 2019, η Volkswagen, η BMW και η Daimler κατασκεύασαν 4,66 εκατ. αυτοκίνητα στα γερμανικά εργοστάσιά τους, τα λιγότερα από το 1996, με την ένωση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, VDA, να δηλώνει πως η πτώση προήλθε λόγω της μείωσης κατά 9% των διεθνών αγορών.

2Διάβασε επίσης

Η Volkswagen θέτει σε αναγκαστική άδεια 80.000 εργαζόμενους της στη Γερμανία λόγω κορωνοϊού

Φέτος, λόγω της πανδημίας, η πτώση υπολογίζεται να είναι ακόμη μεγαλύτερη, με την παραγωγή νέων αυτοκινήτων να περιορίζεται σε 3,8 εκατ. αυτοκίνητα, κάτι που θέτει σε κίνδυνο 100.000 θέσεις εργασίας στον κλάδο που απασχολεί συνολικά 830.000 άτομα. Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί στο 12% του συνόλου των εργαζομένων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων ενδέχεται να μειωθούν στις 12,5 εκατομμύρια μονάδες, ενώ οι παγκόσμιες πωλήσεις αναμένεται να μειωθούν φέτος περισσότερο από 12%, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις θα υπάρξει μείωση πωλήσεων 8 εκατομμυρίων μονάδων μόνο στο πρώτο εξάμηνο του 2020.