Formula 1: Οι νέοι κανονισμοί ίσως τεθούν σε ισχύ το 2023

Σχετικά άρθρα

Μπορεί οι ομάδες και η FIA να συμφώνησαν, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, να αναβάλλουν για έναν χρόνο την εφαρμογή των νέων κανονισμών και αυτοί να τεθούν σε ισχύ από το 2022, αλλά είναι πιθανό τελικά οι νέοι κανονισμοί να ισχύσουν από το 2023, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner.

Σύμφωνα με τον Horner, υπάρχει ήδη μια “λογική συμφωνία” μεταξύ των ομάδων, με τη συμφωνία αυτή να πρέπει να επικυρωθεί από την FIA. Ο λόγος είναι το κόστος ανάπτυξης των νέων μονοθεσίων, κόστος που θα επιβαρυνθούν οι ομάδες εντός του 2021.

Ο Horner πρόσθεσε πως υπήρξε “θετική και υγιής συζήτηση” μεταξύ των ομάδων σχετικά με το budget cap των 175 εκατ. δολαρίων, αλλά αυτό είναι κάτι το δευτερεύον σήμερα, λόγω του οικονομικού αντίκτυπου που θα έχει στις ομάδες η πανδημία. Όπως χαρακτηριστικά είπε, το πιο σημαντικό πράγμα που χρειάζονται σήμερα οι ομάδες είναι η σταθερότητα.

Η F1, παρά την αναβολή των νέων κανονισμών, θέλει να επιβάλει το budget cap των 175 εκατ. δολαρίων από το 2021, σε μια προσπάθεια να μειωθεί το χάσμα μεταξύ των ομάδων. Με αυτό το ανώτατο όριο για το επόμενο έτος, πολλές από τις ομάδες υποστηρίζουν πως δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά να αναπτύξουν ένα νέο μονοθέσιο για το 2022 και να διεξάγουν την ίδια στιγμή, μια ανταγωνιστική σεζόν το 2021. Αν τους επιτραπεί η ανάπτυξη του νέου πλαισίου το 2021 και το 2022, τότε θα υπάρχει ο χρόνος και τα χρήματα προκειμένου το 2023 να είναι έτοιμοι.

Επίσης, μετά την απόφαση αναβολής των κανονισμών για το 20222, έχει απαγορευτεί στις ομάδες της F1, από τις 28 Μαρτίου μέχρι το τέλος του 2020, να συνεχίσουν την ανάπτυξη των νέων μονοθεσίων. Αυτό αποφάσισε το WMSC (World Motor Sport Council), ενώ παράλληλα αποφάσισε να υπάρξουν και αλλαγές στις διαθέσιμες μονάδες ισχύος που θα έχει στη διάθεσή του ο κάθε πιλότος, εάν οι φετινοί αγώνες μειωθούν σε λιγότερους από 14.

Συγκεκριμένα στη περίπτωση που οι αγώνες μειωθούν σε 14 ή λιγότερους, ο κάθε πιλότος θα μπορεί να χρησιμοποιήσει όχι περισσότερους από 2 κινητήρες εσωτερικής καύσης, 2 MGU-H, 2 turbo, 2 μονάδες αποθήκευσης ενέργειας, 2 ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου και 2 MGU-K.

Αν υπάρξουν 11 ή λιγότεροι αγώνες τότε ο κάθε οδηγός θα έχει στη διάθεσή του 2 κινητήρες εσωτερικής καύσης, 2 MGU-H, 2 turbo, 1 μονάδα αποθήκευσης ενέργειας, 1 ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και 2 MGU-K.

Επίσης οι ομάδες, στο τελευταίο GP θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν δοκιμές με δύο νέους πιλότους, με δύο μονοθέσια. Οι πιλότοι προκειμένου να μπορούν να συμμετέχουν στις δοκιμές, δεν πρέπει να έχουν αγωνιστεί σε περισσότερους από δύο αγώνες της Formula 1.

ΠηγήBBC Sport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...

Charles Leclerc: Θέμα χρόνου η Ferrari να αμφισβητήσει την Red Bull

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι η Ferrari είναι η ομάδα που έχει βελτιωθεί περισσότερο φέτος, θεωρώντας πως είναι "θέμα χρόνου" να αμφισβητήσουν την κυριαρχία...

Τρέχει στο GP Αυστραλίας ο Carlos Sainz

Ο Carlos Sainz θα επιστρέψει στην ενεργό δράση μετά την επέμβαση για την αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας που έκανε το περασμένο Σάββατο, 9 Μαρτίου, στη...
Autoblog.gr