Παρότι η φετινή έκθεση της Γενεύης ακυρώθηκε λόγω του νέου κορωνοϊου, η Koenigsegg είχε στήσει ήδη το περίπτερο της και γι’αυτό πραγματοποίησε εκεί τα αποκαλυπτήρια των Gemera και Jesko Absoult. Τα αυτοκίνητα έχουν γυρίσει στα κεντρικά της εταιρίες και πρόσφατα φωτογραφήθηκαν στον διάδρομο του εγκαταλελειμμένου πολεμικού αεροδρομίου που βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της εταιρίας του Christian von Koenigsegg.

1

Όπως ξέρεις, το Gemera πρόκειται για το πρώτο τετραθέσιο grand tourer μοντέλο στην 25χρονη ιστορία της εταιρίας, και μηχανικά διαθέτει έναν 2,0-λιτρο, 3-κύλινδρο υβριδικό κινητήρα, απόδοσης 1.700 ίππων και 3.500 Nm ροπής. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φέρει την Freevalve τεχνολογία, και συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες.

2

Το σουηδικό Mega-GT μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες επιβάτες και τις αποσκευές τους, με την πρόσβαση στο εσωτερικό να γίνεται μέσω δύο τεράστιων διεδρικών θυρών. Η παραγωγή του Gemera θα περιοριστεί στις 300 μονάδες, με κάθε μια να κοστίζει περίπου €1,5 εκατομμύριο.

3Διάβασε επίσης

Έτσι η Koenigsegg κατάφερε να κάνει τον 3-κύλνδρο κινητήρα της Gemera να αποδίδει 600 άλογα

Από την άλλη, το Jesko Absolut είναι το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών, αφού μπορεί να πιάσει τα 531 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο φορά τον V8 5,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 1.280 ίππων με 1.000 Nm ροπής όταν καταναλώνει βενζίνη και 1.600 ίππων με 1.500 Nm ροπής όταν καταναλώνει E85.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 9-τάχυτο LST αυτόματο κιβώτιο που υπόσχεται “αστραπιαίες” αλλαγές, με το Jesko Absolut να ζυγίζει μόλις 1.320 κιλά στεγνό, χάρη στην εκτενή χρήση carbon. Η Koenigsegg ισχυρίζεται πως ο ιδιοκτήτης του μπορεί να το οδηγεί ως το καθημερινό του αυτοκίνητο.