Τον Σεπτέμβριο του 2018 ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri, ανακοίνωσε το 5ετές πλάνο της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το οποίο περιλαμβάνει 15 νέα μοντέλα έως το 2022. Τα πέντε εξ’αυτών παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της περασμένη χρονιάς (F8 Tributo, F8 Spider, 812 GTS, SF90 Stradale και Roma). Για φέτος η Ferrari έχει προγραμματίσει να μας δείξει δύο νέα μοντέλα, τα οποία θα παρουσιαστούν κατά το δεύτερο μισό του έτους, ενώ η Purosangue θα κάνει την εμφάνιση της το 2021.
Εκτός των νέων μοντέλων, η Ferrari έχει βάλει πλώρη για την “υβριδικοποίηση” της γκάμας της και μετά την SF90 Stradale -η οποία κινείται με ένα υβριδικό V8 κινητήρα απόδοσης 1.000 ίππων- φαίνεται ότι ετοιμάζει και ένα μικρότερο υβριδικό σύνολο. Αυτό λέγεται ότι θα συνδυάζει έναν V6 κινητήρα με κάποιον/ους ηλεκτροκινητήρα/ες, και πιθανότατα κρύβεται κάτω από αυτό το πρωτότυπο της 488, που πιάστηκε να δοκιμάζεται στο Maranello.
Η 488 έχει αντικατασταθεί από την F8 Tributo, άρα αυτό που βλέπουμε αποτελεί ένα μουλάρι δοκιμών, με τα σήματα που υπάρχουν στις πόρτες και στο εμπρός μέρος να υποδηλώνουν την ύπαρξη ρεύματος, και άρα υβριδικού κινητήρα.
Παλιότερες φήμες έλεγαν ότι η Ferrari εξελίσσει ένα υβριδικό σύνολο με βάση τον V6 2,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα των Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά ο επικεφαλής επικοινωνίας της ιταλικής εταιρίας, Enrico Galliera, το διέψευσε κατηγορηματικά.
Διάβασε ακόμα
Ο υβριδικός κινητήρας της SF90 Stradale θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της Ferrari