Έξι μήνες μετά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Captur στην Αττική, η εισαγωγική εταιρία της Renault στη χώρα μας ανακοίνωσε σήμερα ότι το μοντέλο είναι πλέον διαθέσιμο.

Όπως συνέβη και με την τέταρτη γενιά του Clio, το Captur -από το 2013 που λανσαρίστηκε- είναι με διαφορά το best-selling μοντέλο της κατηγορίας των B-SUV, τόσο στην Γαλλία όσο και στην Ευρώπη, με πωλήσεις άνω των 1,5 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στις 90 χώρες που είναι διαθέσιμο. Χαρακτηριστικό δε, είναι ότι κάθε χρόνο η προηγούμενη γενιά του μοντέλου έκανε και νέο ρεκόρ πωλήσεων, ακόμα και το 2019, κάτι που το διατήρησε στην κορυφή της -ιδιαίτερα ανταγωνιστικής- κατηγορίας του.

1Πλατφόρμα

Μετά το Clio, το Captur γίνεται το δεύτερο μοντέλο της Renault που βασίζεται στην αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας CMF-B. Ακόμα δεν έχει δοκιμαστεί από τον οργανισμό EuroNCAP, αλλά η Renault είναι βέβαιη ότι θα αποσπάσει τα 5 αστέρια σε ότι αφορά την ενεργητική και παθητική του ασφάλεια.

Μιλώντας για τις διαστάσεις, το νέο Captur έχει 110 χλστ. μεγαλύτερο μήκος από τον προκάτοχό του, φτάνοντας τα 4.228 χλστ., κάτι που έχει μεγάλα πλεονεκτήματα για την ευρυχωρία της καμπίνας, παίζοντας στα όρια της κατηγορίας. Ακολούθως, το πλάτος του φτάνει τα 1.797 χλστ., με το ύψος να αγγίζει τα 1.566 χλστ., ενώ το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2.639 χλστ., όντας μεγαλύτερο κατά σχεδόν 20 χλστ.

2Κινητήρες

To νέο Captur είναι διαθέσιμο με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης απόδοσης από 100 έως 155 άλογα, και πετρελαίου απόδοσης 95 έως 115 άλογα, ενώ γίνεται και το πρώτο μοντέλο του ομίλου της Renault που θα είναι διαθέσιμο και με υβριδικό κινητήρα, τον οποίο ονομάζει E-Tech. Ανάλογα την έκδοση, οι κινητήρες συνδυάζονται με 5-τάχυτα ή 6-τάχυτα χειροκίνητα κιβώτια, και ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στην βάση υπάρχει ο TCe 100, που αποδίδει 100 άλογα με 160 Nm ροπής, με τον κινητήρα αρχικά να είναι διαθέσιμος με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μελλοντικά θα προστεθεί το αυτόματο X-Tronic. Επίσης, ο TCe 100 θα είναι διαθέσιμος και σε έκδοση με υγραέριο (LPG).

Ακολουθεί ο TCe 130, ο οποίος είναι 1.300 κ.εκ. και αποδίδει 130 άλογα με 240 Nm ροπής, και συνδυάζεται 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με το 7-τάχυτο αυτόματο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Στην κορυφή υπάρχει ο TCe 155 και είναι διαφορετικά ρυθμισμένος σε σχέση με τον κινητήρα των 150 ίππων/250 Nm που αντικαθιστά. Αυτό του επιτρέπει να συμβαδίζει με τις εκπομπές ρύπων του WLTP. Είναι 1.300 κ.εκ. και αποδίδει 155 άλογα με 270 Nm ροπής, και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7-τάχυτο αυτόματο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η Renault έχει ανανεώσει τον 1.500άρη τετρακύλινδρο κινητήρα, προσφέροντας τις εκδόσεις dCi 95 και dCi 115. Έτσι, ο 1.5 Blue dCi αποδίδει στη βασική έκδοση 95 με 240 Nm ροπής και ο δεύτερος 115 άλογα, με τη ροπή να είναι στα 260 Nm, ενώ συνδυάζονται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή -στην δυνατότερη έκδοση- με το 7-τάχυτο αυτόματο EDC κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Κλείνοντας με τον υβριδικό, αυτός είναι ο πρώτος που τοποθετείται σε ένα μοντέλο της γαλλικής εταιρίας και θα είναι διαθέσιμος περίπου 5 μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου. Είναι σχεδιασμένος από τη Renault και ενσαρκώνει τις συνεργίες της Renault με τη Συμμαχία. Το plug-in υβριδικό σύνολο E-Tech αναπτύχθηκε και κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Renault, και χρησιμοποιεί εξαρτήματα σχεδιασμένα από τη συμμαχία.

Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ένας νέας γενιάς 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικός βενζίνης, απόδοσης 90 ίππων, με το έναν ηλεκτροκινητήρα να είναι απόδοσης 70 ίππων και ο άλλος 30 ίππων. Το σύνολο αποδίδει συνδυαστικά 160 άλογα. Συνδυάζονται με ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία 9,8 kWh. Αυτή -σε μεικτές συνθήκες- του δίνει ηλεκτρική αυτονομία 45 χλμ. με ταχύτητες μέχρι 135 χλμ/ώρα , και περίπου 65 χλμ. για χρήση σε αστικό κύκλο, πάντα σύμφωνα με μετρήσεις WLTP.

Σύμφωνα με την Renault, το αυτοκίνητο θα ξεκινά με ηλεκτρική ενέργεια και θα διαθέτει ένα δυνατό σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η εταιρία αναφέρει ότι κινούμενος στην πόλη το 80% του χρόνου θα είναι με τον ηλεκτροκινητήρα, χαρίζοντας σου ένα κέρδος στην κατανάλωση καυσίμου μέχρι και 40% , σε σύγκριση με το αντίστοιχο συμβατικό βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο.

3Τιμές

Το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ ισχύει προσφορά λανσαρίσματος με δώρο το χρώμα (μεταλλικό και διχρωμίες), με όφελος για τον πελάτη έως 1.000 ευρώ.

Έκδοση Τιμή
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Authentic 16.880 ευρώ
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Authentic LPG 17.680 ευρώ
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Expression 17.730 ευρώ
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Expression LPG 19.180 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 95hp Authentic 19.550 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 95hp Expression 20.450 ευρώ
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Dynamic 20.550 ευρώ
Renault Captur 1.3 TCe 130hp Expression 20.800 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Authentic 20.850 ευρώ
Renault Captur 1.0 TCe 100hp Dynamic LPG 21.350 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Expression 21.850 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 95hp Dynamic 22.190 ευρώ
Renault Captur 1.3 TCe 130hp Expression EDC 22.330 ευρώ
Renault Captur 1.3 TCe 130hp Dynamic 22.330 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic 25.490 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Expression EDC 25.650 ευρώ
Renault Captur 1.3 TCe 130hp Dynamic EDC 26.650 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Dynamic EDC 29.850 ευρώ
Renault Captur 1.3 TCe 155hp Initiale Paris EDC 32.880 ευρώ
Renault Captur 1.5 Blue dCi 115hp Initiale Paris EDC 32.950 ευρώ

Το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ ισχύει προσφορά λανσαρίσματος με δώρο το χρώμα (μεταλλικό και διχρωμίες), με όφελος για τον πελάτη έως 1.000 ευρώ.