Η Volkswagen παρότι είναι αντιμέτωπη με προβλήματα λογισμικού στο ID.3, δηλώνει πως οι παραδόσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν το καλοκαίρι και πως στη συνέχεια θα αναβαθμίζει το λογισμικό μέσω over-the-air αναβαθμίσεων, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να προστίθενται συνεχώς ψηφιακές λειτουργίες στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας.

Ο CEO της VW, Herbert Diess, αναγνωρίζει πως η Tesla έχει σημαντικό προβάδισμα σε ότι έχει να κάνει τόσο με το λειτουργικό σύστημα των μοντέλων της, όσο και με το σύστημα Autopilot, που βασίζεται κυρίως στο λογισμικό.

1Διάβασε ακόμη

Η Tesla είναι 6 χρόνια μπροστά από τον ανταγωνισμό λόγω του τσιπ της

Ο Diess δήλωσε πως το λογισμικό της Tesla δεν είναι μόνο “μπροστά” από το λογισμικό της VW, αλλά και από το λογισμικό οποιασδήποτε άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας, κάτι που προκαλεί “πονοκεφάλους” στο αφεντικό της VW, που πρόσθεσε πως η Tesla κερδίζει πελάτες, αφού του επιτρέπει να μπορούν να ελέγχουν το αυτοκίνητό τους μέσω των smartphone τους.

Ο Diess εκφράζει ιδιαίτερη ανησυχία για το προβάδισμα που έχει δημιουργήσει η Tesla στον κόσμο των προηγμένων συστημάτων οδήγησης, λέγοντας:

Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι οι δυνατότητες στα συστήματα υποβοήθησης. Περισσότερα από 500.000 αυτοκίνητα της Tesla λειτουργούν ως νευρωνικό δίκτυο που συλλέγουν συνεχώς δεδομένα, με την Tesla να παρέχει στον πελάτη μια νέα εμπειρία οδήγησης κάθε 14 ημέρες με βελτιωμένες λειτουργίες. Κανένας άλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων δεν μπορεί να το κάνει αυτό σήμερα.

Μάλιστα ο Diess τόνισε πως δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το Autopilot της Tesla είναι η καλύτερη ημιαυτόνομη σουίτα οδήγησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη βιομηχανία, η οποία μάλιστα βελτιώνεται συνεχώς μέσω over-the-air αναβαθμίσεων. Την ώρα που η Tesla χρησιμοποιεί τα δεδομένα που συλλέγουν καθημερινά τα εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα των πελατών της, προκειμένου να βελτιώσει τα συστήματά της, οι άλλοι κατασκευαστές και εταιρίες τεχνολογίας βασίζονται σε προσομοιώσεις και στις δοκιμές που κάνουν μέσω μικρών στόλων αυτόνομων πρωτότυπων.

2Διάβασε επίσης

Δες το Tesla Model 3 να σταματά μόνο του στο κόκκινο φανάρι

Ο Diess καταλήγει πως ο αγώνας για το μέλλον του αυτοκινήτου είναι πραγματικά ανοιχτός, με την VW να θέλει να εφαρμόσει το σχέδιο που ακολουθεί η Tesla.