Λίγες ώρες μετά την χθεσινή διαρροή, η Porsche μόλις αποκάλυψε την τρίτη έκδοση αμαξώματος για τη τελευταία γενιά της 911. Έτσι, μετά την coupe και cabriolet, προστίθεται η Targa έκδοση του μοντέλου, η οποία είναι διαθέσιμη σε 911 Targa 4 και 911 Targa 4S.

Συνδυάζει την κλασική λογική των Targa εκδόσεων με χρήση πρωτοποριακής τεχνολογίας στο άνοιγμα της οροφής. Όντας εμπνευσμένο από την πρώτη Targa του 1965, το νέο μοντέλο διαθέτει τη χαρακτηριστική Targa μπάρα, ένα κινητό εμπρόσθιο τμήμα της οροφής και ένα ντυμένο πίσω παράθυρο. Το τμήμα της οροφής, πλέον, μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα σε 19 δευτ. και αποθηκεύεται πλήρως αυτόματα πίσω από τα πίσω καθίσματα, μόνο όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο.

Η 911 Targa είναι αποκλειστικά διαθέσιμη στις τετρακίνητες εκδόσεις και μηχανικά, η 911 Targa 4 φοράει τον 6-κύλινδρο turbo boxer κινητήρα 3,0-λίτρων, απόδοσης 385 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής στις 1.950 έως 5.000 σ.α.λ.. Με το στάνταρ PDK κιβώτιο 8 σχέσεων και το προαιρετικό Sport Chrono πακέτο επιταχύνει για το 0-100 χλμ/ώρα σε 4,2 δευτ, έχοντας τελική ταχύτητα 289 χλμ/ώρα.

Η 911 Targa 4S φορά 6-κύλινδρο turbo boxer κινητήρα 3,0-λίτρων, απόδοσης 450 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 530 Nm ροπής σταθερή από τις 2.300 έως τις 5.000 σ.α.λ. Με το στάνταρ PDK κιβώτιο 8 σχέσεων και Sport Chrono πακέτο επιταχύνει για το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 304 χλμ/ώρα. Η 911 Targa 4S μπορεί να παραγγελθεί και με το 7-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, που τοποθέτησε πρόσφατα η εταιρία στην 911, και περιλαμβάνει το Sport Chrono πακέτο.

Το αυτοκίνητο διαθέτει το Porsche Active Suspension Management, που ρυθμίζει αυτόματα τα χαρακτηριστικά απόσβεσης των αναρτήσεων για να προσφέρει την καλύτερη άνεση και κράτημα σε κάθε περίσταση. Ακόμα, διαθέτει το Porsche Torque Vectoring Plus, που χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό για την πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής μεταξύ των τροχών.

Η 911 Targa 4 πατά σε 19άρες ζάντες εμπρός με ελαστικά διαστάσεων 235/40, και 20άρες ζάντες πίσω με ελαστικά 295/35. Η 4S πατάει σε ζάντες μιας ίντσας μεγαλύτερη σε κάθε άξονα, με ελαστικά 245/35 εμπρός και 305/30 πίσω. Για την πέδηση, η Targa 4 φέρει τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους 330 χλστ. σε κάθε άκρο, ενώ η 4S φορά εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, με δίσκους 350 χλστ. σε κάθε άκρο, ενώ τα κεραμικά φρένα είναι προαιρετικά.

Οι παραδόσεις της 911 Targa θα ξεκινήσουν από τον ερχόμενο Αύγουστο, με τιμή στη Γερμανία για την €128.486 για την 911 Targa 4 και από €143.956 για την 911 Targa 4S.