Πλησιάζει η στιγμή που η Gordon Murray Automotive (GMA) θα παρουσιάσει το T.50 και γι’αυτό έχει ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες να μας δίνει πληροφορίες για το ελαφρύτερο και πιο οδηγοκεντρικό supercar στον κόσμο. Η τοποθέτηση του πήχη σε τόσο υψηλό επίπεδο απαιτούσε νέα επίπεδα καινοτομίας και διαφορετικό τρόπο σκέψης, σε σχέση με την τρέχουσα τάση των supercar, που έχουν συνεχώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη, υψηλότερη ταχύτητα και -αναπόφευκτα- μεγαλύτερο βάρος.
Στο παραπάνω video η βρετανική εταιρία μας δείχνει την κατασκευή, τις δοκιμές και την παράδοση των κιβωτίων ταχυτήτων από την Xtrac. Αυτό είναι ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, με την GMA να αναφέρει ότι θα χαρίζει ανόθευτη εμπειρία στον οδηγό.
Μηχανικά, το T.50 θα φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 3,9-λίτρων κινητήρα, τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 650 ίππων με 450 Nm ροπής. Ο κινητήρας έχει την υπογραφή των μηχανικών της Cosworth Powertrain και ζυγίζει κάτω από 180 κιλά. Το νούμερο αυτό τον καθιστά ως τον πιο ελαφρύ V12 κινητήρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ για αυτοκίνητο παραγωγής, καθώς ζυγίζει 60+ κιλά λιγότερα από τον S70/2 V12 της BMW, που φορούσε η McLaren F1, και απέδιδε τα ίδια άλογα.
1
Ο κινητήρας βρίσκεται τοποθετημένος στο κέντρο, μπροστά από τον πίσω άξονα, και έχει όριο περιστροφής της 12.100 σ.α.λ., κάνοντας τον, τον κινητήρα με το υψηλότερο όριο περιστροφής που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.