Στις αρχές του 2018 η Honda ανακοίνωσε το Type R Time Attack Challenge 2018, όπου πήγε με το Civic Type R σε πέντε διάσημες πίστες της Ευρώπης με σκοπό να σημειώσει ρεκόρ ταχύτερου χρόνου προσθιοκίνητου (FWD) αυτοκινήτου παραγωγής.

Και φυσικά τα κατάφερε, καθώς “κατέκτησε” τις ακόλουθες πίστες με επαγγελματίες οδηγούς πίσω από το τιμόνι του Civic Type R:

Εκτός των παραπάνω πέντε πιστών, η Honda πήγε και στην κορυφαία πίστα του Mount Panorama στην πόλη Bathurst της Αυστραλίας με το Honda Civic Type R (FK8), και έκανε ρεκόρ σταματώντας τα χρονόμετρα στα 2 λεπτά και 35,207 δευτερόλεπτα.

Όλα τα παραπάνω έγιναν με το pre-facelift μοντέλου, αλλά όπως γνωρίζεις πριν ακριβώς τέσσερις μήνες η Honda παρουσίασε το ανανεωμένο μοντέλο, προσθέτοντας την έκδοση Civic Type R Limited Edition. Αυτή θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 1.000 μονάδων παγκοσμίως, με τις 100 να έρχονται στην Ευρώπη.

Χθες, όμως, η ιαπωνική εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα το παραπάνω teaser video, όπου βλέπουμε ένα Civic Type R Limited Edition να βρίσκεται στην πίστα της Formula 1 στη Suzuka της Ιαπωνίας, με το σύντομο video να ακολουθείται από το #TypeRChallenge. Η Honda δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες, αλλά το εν λόγω hashtag υποδηλώνει ότι πιθανότατα θα δούμε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Civic Type R να προσθέτει ρεκόρ και σε άλλες πίστες ανά τον κόσμο.

Για να το κάνει αυτό, η Honda έχει αφαιρέσει κάθε τι περιττό από το αυτοκίνητο, ενώ χρησιμοποιεί ελαφρά υλικά για να μειώσει το βάρος του. Έτσι, ζυγίζει 47 κιλά λιγότερο από το Civic Type R, παρά το γεγονός πως διατηρεί τα πίσω του καθίσματα. Φορά ελαφριές σφυρήλατες ζάντες 20″ της BBS με ελαστικά Michelin Cup 2, έχει λιγότερο ηχομονωτικό υλικό, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα και θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ. Επίσης δεν φέρει κλιματισμό και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Περιγράφεται ως το “απόλυτο Type R για χρήση εντός πίστας” και είναι διαθέσιμο μόνο στο κίτρινο Phoenix Yellow εξωτερικό χρώμα. Έχει ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, αλλαγές στο πλαίσιο και αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης για βελτιωμένο έλεγχο και ανατροφοδότηση. Αυτές οι αλλαγές, καθιστούν το Civic Type R Limited Edition, σύμφωνα πάντα με την Honda, ως το “πιο δυναμικό προσθιοκίνητο hatchback που προσφέρεται σήμερα στην αγορά”.

Το συλλεκτικό αυτό Civic Type R ξεχωρίζει από τα σκουρόχρωμα χρωμιομένα σήματα, την μαύρη γυαλιστερή οροφή, τους μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και από την μαύρη εισαγωγή αέρα στο καπό. Στο εσωτερικό υπάρχει ειδικό ταμπελάκι με τον αύξων αριθμό, νέος επιλογέας ταχυτήτων, bucket καθίσματα, μαύρες και κόκκινες Alcantara επενδύσεις, όπως και κόκκινα διακοσμητικά.

Τέλος, με το Civic Type R Limited Edition η Honda θέλει να πάρει πίσω το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στο Nurburgring, από το Renault Megane RS Trophy-R που έχει σημειώσει χρόνο 7:40.10.