H Audi συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης του E-Tron S που διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες (ένας στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω), απόδοσης 503 ίππων με 973 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα για 8 δευτ. στο Boost Mode. Στις άλλες λειτουργίες το αυτοκίνητο αποδίδει 435 άλογα με 808 Nm ροπής.

Για το 0-100 χλμ/ώρα το E-Tron S χρειάζεται 4,5 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα. Το E-Tron S βασίζεται στην ίδια MEB Evo πλατφόρμα, και με τη χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων στον πίσω άξονα, η Audi μπορεί να τους χρησιμοποιήσει για την βέλτιστη χρήση του torque vectoring. Επιπλέον, κατά την διάρκεια της κανονικής χρήσης και οδήγησης, την κίνηση δίνουν μόνο οι δύο πίσω κινητήρες, καθώς ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται όταν ο οδηγός ζητήσει την πρόσθετη δύναμη ή αν οι πίσω τροχοί χάσουν την πρόσφυση τους.

Η Audi δεν ανακοινώνει την αυτονομία του μοντέλου, αλλά το E-Tron S και το E-Tron S Sportback διαθέτουν την ίδια μπαταρία με το στάνταρ μοντέλο, δηλαδή η χωρητικότητα της είναι στα 95 kWh, εκ των οποίων τα 86,5 kWh είναι εκμεταλλεύσιμα για την κίνηση του αυτοκινήτου.

Εμφανισιακά, η S έκδοση των μοντέλων δεν διαφέρει σημαντικά από τις απλές, με τις μόνες διαφορές να εντοπίζονται στη νέα μάσκα και στα φαρδύτερα φτερά, που αυξάνουν το συνολικό πλάτος κατά 23 χλστ., έτσι ώστε να χωρέσουν οι νέες ζάντες 20 ή 22 ιντσών. Από πλευράς στησίματος, η γερμανική εταιρία έχει τοποθετήσει ρυθμιζόμενη αερανάρτηση, και ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης η απόσταση της χαμηλότερης ρύθμισης μέχρι την ψηλότερη είναι 76 χλστ.