H F40 είναι ένα από τα πιο εμβληματικά αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Ferrari, με τον 2.936 κ.εκ Bi-turbo V8 κινητήρα (Tipo F120D) της να παράγει εξαίσιες μελωδίες. Αυτός αποδίδει 478 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 569 Nm στις 4.000 σ.α.λ., που επιτρέπει στην -βάρους 1.100 κιλών- F40 να έχει κορυφαίες επιδόσεις για την εποχή της. Πιο συγκεκριμένα, για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 3,8 δευτερόλεπτα, για το 0-160 χλμ/ώρα μόλις 7,6 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 11 δευτερόλεπτα.

Εκτός αυτού, η F40 έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έσπασε το ψυχολογικό φράγμα των 200 μιλίων/ώρα (322 χλμ/ώρα), καθώς η τελική της ταχύτητα μετρήθηκε επίσημα στα 201,4 μίλια/ώρα (324 χλμ/ώρα). Από το 1987 έως τα τέλη του 1989, έφερε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, ρεκόρ που καταρρίφθηκε από την Lamborghini Diablo, η οποία παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1990 και η τελική της μετρήθηκε επίσημα στα 202 μίλια/ώρα / 325 χλμ/ώρα.

Σήμερα βλέπουμε έναν κινητήρα από F40 να βρίσκεται προς πώληση μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας, και τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το υψηλότερο από τα 21 bids που έχει λάβει ανέρχεται σε 22.500 λίρες Αγγλίας (€24.830), ενώ απομένουν δύο ημέρες για την λήξη της δημοπρασίας.

Σύμφωνα με την αγγελία, ο κινητήρας έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία, καθώς δεν εξήχθη από μια υπάρχουσα F40. Αντίθετα, ήταν ο επιπλέον κινητήρας μιας ιαπωνικής αγωνιστικής ομάδας, που τον χρησιμοποίησε για δοκιμές. Έχοντας αυτόν τον ρόλο, λέγεται ότι έχει “γράψει” λιγότερο από 1.000 χιλιόμετρα, και μπορεί όντως να είναι πολύ λίγα τα χλμ., αλλά συνήθως οι αγωνιστικές ομάδες σπάνια συμπεριφέρονται με “ευγένεια” στους κινητήρες. Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος δεν φαίνεται να έχει σημαντικές φθορές.