Η PSA ανακοίνωσε πως έως το 2025 θα αντικαταστήσει με δύο νέες πλατφόρμες, τις δύο υπάρχουσες πλατφόρμες της, τις CPM (Common Modular Platform) και EMP2 (Efficient Modular Platform 2), πάνω στις οποίες κατασκευάζει σήμερα τα μοντέλα της.
Η πρώτη ονομάζεται eVMP (Electric Vehicle Modular Platform), θα αντικαταστήσει την EMP2, θα κυκλοφορήσει το 2023 και πάνω της θα κατασκευάζονται μοντέλα της C και D κατηγορίας. Το πρώτο μοντέλο που θα διαθέτει τη νέα πλατφόρμα θα είναι ένα C-SUV.
s
Η eVMP πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα, με την μπαταρία να είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα και να έχει χωρητικότητα από 60 έως 100 kWh, χαρίζοντας αυτονομία από 400 έως 650 χλμ ανά φόρτιση στον κύκλο WLTP.
Η PSA δεν έδωσε πληροφορίες για τη δεύτερη πλατφόρμα που θα αντικαταστήσει την CPM. Ο Carlos Tavares, CEO της PSA δήλωσε πως οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να λάβουν δραστικά μέτρα για να μειώσουν την τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μειώνοντας το κόστος στα γραφεία, στις αντιπροσωπείες και στους προμηθευτές.
Ο Carlos Tavares είπε ότι:
Η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ του κόστους ανάπτυξης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και της πώλησής τους με κέρδος, το οποίο σήμερα είναι εφικτό μόνο μέσω επιδοτήσεων, πρέπει να είναι η πρώτη προτεραιότητα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.