Η Audi έχει ανακοινώσει ένα πλάνο για να εξοικονομήσει έως και 15 δισ. ευρώ μέχρι τα τέλη του 2022 και το μέλλον των TT και R8 τίθεται εν αμφιβόλω, μιας και η γερμανική εταιρία εξετάζει εάν θα τα μετατρέψει σε ηλεκτρικά ή θα τα καταργήσει τελείως.

Η Audi προκειμένου να μειώσει τα κόστη της, έχει ανακοινώσει πως θα περικόψει 9.500 θέσεις εργασίας, ενώ ήδη έχει μειώσει κατά 27% την πολυπλοκότητα των μοντέλων της, με το μέλλον των A5 Sportback και A7 Sportback να μην είναι ξεχωριστό, μιας και η εταιρία θα τα αντικαταστήσει με ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται στην MLB πλατφόρμα, την ίδια που θα χρησιμοποιεί και το νέο A4, που αναμένεται στην αγορά το 2022-2023.

Σε ότι αφορά την πολυπλοκότητα της γκάμας των μοντέλων της, η γερμανική εταιρία δηλώνει πως έχει ως στόχο η μείωση να φτάνει μέχρι το 40% – 45% μέσα στα επόμενα χρόνια, αφού θα προσφέρει μόνο εκείνους τους συνδυασμούς κινητήρων, κιβωτίων και εκδόσεων που “αγκαλιάζονται από τους πελάτες της”.

Στο μέλλον η γκάμα των μοντέλων της Audi θα μειωθεί κατά 30%, έχοντας ως στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις των high-end μοντέλων της (A6 και πάνω), αλλά και να προσελκύσει νεότερους αγοραστές που θέλουν να αγοράσουν τα μικρότερα μοντέλα της.

Η Audi έχει θέσει ως στόχο να εξοικονομήσει 15 δισ. ευρώ έως το 2022 και για να το πετύχει, σχεδιάζει να εξαλείψει ένα ολόκληρο επίπεδο διοίκησης ή να μειώσει το 10% των υψηλόβαθμων στελεχών της. Επιπλέον, στοχεύει να σταματήσει τη βραδινή βάρδια στο κεντρικό εργοστάσιο της στο Ingolstadt της Γερμανία.