Η έκδοση παραγωγής του iNext θα ονομαστεί και iX και σύμφωνα με αναφορές θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις απόδοσης, με την βασική έκδοση να αποδίδει 308 άλογα, η μεσαία 522 άλογα και η κορυφαία 610 άλογα.
Το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία έως και 580 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, στον κύκλο WLTP, ενώ θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της BMW, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο.
Η γερμανική εταιρία θα τοποθετήσει στο μοντέλο κυρτή οθόνη, αεροδυναμικές ζάντες, αλλά και “έξυπνα” παράθυρα που θα σκουραίνουν αυτόματα, συμβάλλοντας έτσι στη προστασία της ιδιωτικής ζωής, ενώ θα λειτουργούν και με τρόπο ώστε να διατηρείται στα επιθυμητά επίπεδα η εσωτερική θερμοκρασία.
Το BMW iX θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από τον Ιούλιο του 2021 και οι πρώτες παραδόσεις του θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του ίδιου έτους.