Η Porsche έχει ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, ενώ με την Taycan μπήκε στον χώρο της ηλεκτροκίνησης. Ωστόσο, δεν είναι έτοιμη να εγκαταλείψει ακόμα τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θέλει τα μοντέλα της να τροφοδοτούνται με “βιώσιμη” βενζίνη προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές CO2 τους.

Για να γίνει, όμως, αυτό πραγματικότητα αναζητά συνεργάτες για να εξελίξει συνθετικά καύσιμα, γνωστά και ως eFuels. Αυτά είναι καύσιμα που παράγονται στο εργαστήριο, με επεξεργασία ακόμα και οικολογικών υλικών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους ήδη υπάρχοντες κινητήρες χωρίς σημαντικές μετατροπές.

Η γερμανική εταιρία αναφέρει πως η πρόοδος που έχει γίνει στη τεχνολογία καυσίμων, επιτρέπει την δημιουργία υποκατάστατων της βενζίνης που δεν θα χρησιμοποιούν αργό πετρέλαιο. Αυτά τα συνθετικά καύσιμα μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στη μάχη για τη μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Οτιδήποτε, όμως, περιέχει καύση παράγει και καυσαέρια, ήτοι τα συγκεκριμένα καύσιμα δεν θα εξαλείψουν τις εκπομπές, αλλά θα παράγουν πολύ λιγότερο CO2 σε σχέση με τα ορυκτά καύσιμα. Η Porsche αναφέρει πως τα συγκεκριμένα καύσιμα δεν είναι η ιδανική λύση για τα κέντρα των πόλεων, με τον υπεύθυνο έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας, Michael Steiner, να δηλώνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα υπάρχουν στην καθημερινότητα μας για πολλά χρόνια ακόμα.

Η Porsche υποστηρίζει η παραγωγή τους είναι εξαιρετικά ασύμφορη, γι’αυτό ψάχνει συνεργάτες ώστε να μπορέσει να γίνει βιώσιμη η παραγωγική διαδικασία των συνθετικών καυσίμων.