Η Singer Vehicle Design κάνει “χρυσές δουλειές” προσφέροντας την Porsche 911 των 70’s, σήμερα. Κρίμα δεν είναι να μείνουν έξω τα 90’s; Με αυτό τον τρόπο λειτούργησε το σκεπτικό της Guntherwerks, με την εταιρία από το Garden Grove της Καλιφόρνια των ΗΠΑ να έχει αναλάβει τη restomod μετατροπή της 993, ήτοι της τελευταίας αερόψυκτης 911.
Η αμερικάνικη εταιρία ονομάζει το μοντέλο της 400R, το οποίο θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή μόλις 25 αυτοκινήτων, με το κόστος της κάθε μιας 400R ξεπερνά τις €500.000. Εάν δεν διαθέτεις το απαραίτητο ρευστό, αλλά σου περισσεύει μια 993, η Gunther Werks αναλαμβάνει να την μεταποιήσει σε 400R, στην προνομιακή τιμή των €370.000.
Η εμβληματική 993 εξοπλιζόταν με έναν 3,6-λίτρων ατμοσφαιρικό, επίπεδο κινητήρα, απόδοσης 270 ίππων, με την Gunther Werks να τον υπερκυβίζει στα 4,0-λίτρα, και την απόδοση του να αυξάνεται στα 430 άλογα, με τον περιοριστή στροφών να ενεργοποιείται στις 8.100 σ.α.λ. Εκτός της μηχανικής αναβάθμισης, η Gunther Werks “φουσκώνει” την 993 με ένα widebody kit για να έρθει πιο κοντά στην GT2, ενώ όλο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από carbon, μειώνοντας το βάρος του αμαξώματος κατά σχεδόν 270 κιλά.
Δες ακόμα
Επιπλέον, χαμηλώνει το αμάξωμα χάρις στο σετ αναρτήσεων Clubsport της ΚW και τοποθετεί Pirelli P-Zero Rosso διαστάσεων 315/30/R18 στους πίσω τροχούς. Το εσωτερικό είναι γεμάτο από alcantara και δέρμα, τα πίσω καθίσματα “χαιρετίζουν” προς τέρψη ενός ανθρακονημάτινου panel, ενώ και αυτά οδηγού-συνοδηγού είναι κατασκευασμένα από το ίδιο υλικό. Δεν λείπει και μισό roll cage, στα πρότυπα της GT2 RS.
Πρόσφατα, ο Randy Pobst οδήγησε το αυτοκίνητο στην πίστα του Willow Springs, και σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:26.90, χρόνος που είναι καλύτερος από αυτόν που έχουν σημειώσει οι Mercedes-AMG GT S και Porsche 911 Turbo S (991.1).