Δες με κάθε λεπτομέρεια το εργοστάσιο παραγωγής του Rimac C_Two

Σχετικά άρθρα

H Rimac άνοιξε πρόσφατα το εργοστάσιο της στην Κροατία, και σήμερα βλέπουμε ένα αρκετά αναλυτικό και ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ που μας δείχνει κάθε λεπτομέρεια αυτού αλλά και της παραγωγής του C_Two. Το εργοστάσιο βρίσκεται λίγο έξω από το Ζάγκρεμπ και διαθέτει δύο γραμμές παραγωγής.

Η δεύτερη άνοιξε πρόσφατα και θα βοηθήσει την εταιρεία να επιταχύνει την παραγωγή του ηλεκτρικού hypercar, μειώνοντας τον χρόνο κατασκευής στο μισό. Έτσι, κάθε αυτοκίνητο θα χρειάζεται περίπου πέντε εβδομάδες για να συναρμολογηθεί και αυτό θα επιτρέψει στην εταιρεία να κατασκευάζει τέσσερα C_Two μηνιαίως, όταν το εργοστάσιο λειτουργήσει σε πλήρη δυνατότητα.

Παρότι αυτό είναι μια σημαντική εξέλιξη για την Rimac, απέχουμε ακόμη αρκετούς μήνες μέχρις ότου τα πρώτα C_Two παραδοθούν στους τυχερούς πελάτες. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει παράξει μερικά από τα 17 πρωτότυπα που χρειάζεται για τις δοκιμές και για τις διαδικασίες που χρειάζονται για να πάρει έγκριση τύπου.

Αρχικά, η Rimac είχε προγραμματίσει να ξεκινήσει τις παραδόσεις στα τέλη του 2020, αλλά η πανδημία της νόσου Covid-19 ανάγκασε την εταιρεία να τις μεταθέσει για κάποια στιγμή μέσα στο 2021. Το ηλεκτρικό hypercar της μικρής κροατικής εταιρίας θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 150 μονάδων και το κόστος του -1,7 εκατ. ευρώ- δεν στάθηκε εμπόδιο ώστε αυτές να γίνουν sold out σε μόλις τρεις εβδομάδες.

Το ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 1.914 άλογα με 2.300 Nm ροπής, όντας σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 2.200 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nio λανσάρει την μπαταρία ημι-στερεής κατάστασης 150 kWh στην Κίνα

Όπως είχε προαναγγείλει πριν δύο χρόνια, η Nio θα ξεκινήσει από 1η Ιουνίου την εμπορική διάθεση στην αγορά Κίνα μιας ολοκαίνουριας μπαταρίας ημι-στερεής κατάστασης. Αυτή...

Η θρυλική TWR αποκάλυψε το πρώτο της αυτοκίνητο, ένα restomod της Jaguar XJS

Ένα από τα πιο διάσημα ονόματα μηχανολογίας στο κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η TWR, ξεκινά μια νέα ζωή ως κατασκευαστής bespoke αυτοκινήτων. Η νέα...