Επίσημο: Hyundai i30 N facelift με 8τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο

Σχετικά άρθρα

Επτά ακριβώς μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια της ανανεωμένης έκδοσης του i30, η Hyundai παρουσιάζει σήμερα το facelift του i30 N. Η κορεάτικη εταιρία θέλει να συνεχίσει την εντυπωσιακή εμπορική πορεία της γρήγορης έκδοσης του μοντέλου, καθώς από το 2017 -όταν και λανσαρίστηκε- έχουν πουληθεί στην Ευρώπη περισσότερα από 25.000 αυτοκίνητα.

Γι’αυτό, η Hyundai ανανεώνει στα σημεία το i30 N (hatchback και Fastback), το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2021, με το σημαντικότερο νέο -όπως θα διαβάσεις παρακάτω- να είναι η προσθήκη του νέου 8τάχυτου αυτόματου DCT κιβωτίου στις επιλογές.

Εμφάνιση

Όπως βλέπεις, το μοντέλο ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρίας και έχει αποκτήσει νέους προφυλακτήρες, νέα -μεγαλύτερη- γρίλια, και νέα full-LED φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας. Ακόμα, πατάει σε νέες 18άρες ζάντες, ενώ υπάρχουν και νέες σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών, που ζυγίζουν 14,4 κιλά λιγότερο από τις ζάντες του pre-facelift i30 N.

Αυτές “ντύνονται” με Michelin Pilot Super Sport στην απλή έκδοση, ενώ με το Performance πακέτο τοποθετούνται Pirelli P-Zero ελαστικά, εξελιγμένα ειδικά για το i30 N. Στο πίσω μέρος συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα (μόνο για το hatchback), νέο διαχύτη και μεγαλύτερες απολήξεις εξατμίσεων.

Χρώματα

Το ανανεωμένο i30 N διατίθεται σε επτά εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του Performance Blue, το οποίο είναι αποκλειστικό για τα μοντέλα Hyundai N. Τα υπόλοιπα είναι το Polar White, Engine Red, Sunset Red, Shadow Grey, Dark Knight, και Phantom Black.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του υπάρχει νέα οθόνη αφής 10,25″ για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, υποστήριξη Apple CarPlay/Android Auto και ασύρματη φόρτιση smartphone.

Ακόμα, η εταιρία προσφέρει τα N Light Sports Bucket καθίσματα, που ζυγίζουν 2,2 κιλά λιγότερο από τα στάνταρ καθίσματα και φέρουν φωτιζόμενο λογότυπο.

Κινητήρας

Μηχανικά δεν αλλάζει κάτι, αλλά ο 2,0-λίτρος τετρακύλινδρος κινητήρας έχει αναβαθμιστεί για να πληροί τους πιο πρόσφατους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων. Ακόμα, στην απλή έκδοση το i30 N αποδίδει 250 άλογα με 353 Nm ροπής, ενώ στην Performance αποδίδει 280 άλογα (+5 άλογα) στις 5.200 σ.α.λ και 392 Nm (+39 Nm) ροπής μεταξύ 1.950 και 4.600 σ.α.λ.

Με το Performance πακέτο, το αυτοκίνητο μπορεί να εξοπλιστεί με το νέο της 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT -υγρού τύπου- διπλού συμπλέκτη. Το κιβώτιο διαθέτει επίσης τις λειτουργίες N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) που ελέγχουν τις αλλαγές των ταχυτήτων αναλόγως των καταστάσεων, ενώ η αυξημένη απόδοση του οφείλεται στη λειτουργία N Grin Shift (NGS) και έχει διάρκεια 20 δευτερολέπτων

Και οι δύο εκδόσεις έχουν μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ενώ το ανανεωμένο i30 N με το Performance Package επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, μια βελτίωση 0,2 δευτερολέπτων ή 3% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο .

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr