Όπως είχε διαρρεύσει, η Ford καταργεί τις Mustang Shelby GT350 και GT350R που φορούσαν τον V8 5,2-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 526 ίππων με 582 Nm ροπής, με τον κινητήρα να συνδυαζόταν με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της Tremec.
Η Ford λέει πως το κενό των GT350 και GT350R το καλύπτει η Mustang Mach 1 που παίρνει κίνηση από τον 5,0-λίτρο V8 κινητήρα, απόδοσης 480 ίππων στις 7.000 σ.α.λ. και 570 Nm ροπή στις 4.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας της Mach 1 φέρει στοιχεία από την Shelby GT350, όπως η πολλαπλή εισαγωγής, ο αντάπτορας του φίλτρου λαδιού και το ψυγείο λαδιού κινητήρα, αυξάνοντας την ικανότητα ψύξης του λαδιού του κινητήρα κατά 50%.
Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων της Tremec, το οποίο διαθέτει λειτουργία rev-matching. Αυτό φέρει το σύστημα ψύξης λαδιού της GT350, το συμπλέκτη διπλού δίσκου της Mustang GT και ένα κοντό λεβιέ ταχυτήτων. Εκτός αυτού, προαιρετικά υπάρχει το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο SelectShift, με αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και νέα κλιμάκωση ώστε να γίνεται άριστη χρήση της ροπής του κινητήρα.
Σχεδιαστικά η Mustang Mach 1 ξεχωρίζει από το μαύρο, με εισαγωγές αέρα καπό, τις μαύρες λωρίδες, την μαύρη αεροτομή και τις κόκκινες εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo, με τη Ford να αναφέρει ότι είναι η πιο ικανή 5,0-λιτρη Mustang που έχει υπάρξει ποτέ.