Πριν σχεδόν 1.5 χρόνο η Bentley παρουσίασε την τρίτη γενιά της Flying Spur, η οποία αρχικά ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με τον 6,0-λίτρο twin-turbo W12 TSI κινητήρα, απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής. Με αυτόν τον κινητήρα, το πολυτελές βρετανικό μοντέλο επιταχύνει για το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα.
Σήμερα, η Bentley διευρύνει τη γκάμα του μοντέλου, προσθέτοντας τον 4,0-λίτρο twin-turbo V8 κινητήρα, που τοποθετεί και στην Continental GT V8. Αυτός αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το ενεργό έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, κατά βάση, στέλνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.
Η εταιρία περιγράφει την Flying Spur V8 ως πιο οδηγοκεντρική, σε σύγκριση με την έκδοση με τον W12, καθώς η πρώτη είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από την δεύτερη. Με το μεγαλύτερο μέρος της μείωσης του βάρους να έρχεται από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, εξαιτίας του ελαφρύτερου κινητήρα, το μοντέλο καθίσταται πιο ευέλικτο και ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Για το 0-100 χλμ/ώρα, η Flying Spur V8 χρειάζεται 4,1 δευτ., με την τελική να αγγίζει τα 318 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων προκειμένου όταν δεν απαιτείται όλη η δύναμη του, να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του, με το σύστημα να ενεργοποιείται άμεσα, μέσα σε 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όταν απαιτηθεί.