Η Bentley παρουσιάζει την τρίτη γενιά της Flying Spur, η οποία περιγράφεται ως η πιο τεχνολογικά προηγμένη Flying Spur που έγινε ποτέ, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της βρετανικής εταιρίας, ένα μοντέλο της εξοπλίζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο βελτιώνει την σταθερότητα σε ταχύτητες ταξιδιού αλλά και την ευκινησία μέσα στη πόλη.

Σχεδιαστικά οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες, με το μοντέλο να αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς. Βασίζεται στην αλουμινένια MSB πλατφόρμα του VW Group, έχοντας μήκος 5.316 mm, πλάτος 1.978 mm, ύψος 1.484 mm, μεταξόνιο 3.195 mm (+130 mm σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), με το βάρος της να ανέρχεται στα 2.437 κιλά. Οι αυξημένες διαστάσεις επιτρέπουν στο μοντέλο να προσφέρει περισσότερους χώρους στο εσωτερικό. Διαθέτει LED φωτιστικά σώματα, ζάντες 21″ ή 22″, με το Flying B σήμα να “κρύβεται” ηλεκτρικά μέσα σε έναν ειδικό χώρο στο καπό.

Μηχανικά φορά τον W12 TSI 6,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 635 ίππων με 900 Nm ροπής, Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Η τρίτη γενιά της Flying Spur είναι τετρακίνητη, με το ενεργό σύστημα να στέλνει by default την κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς και όταν ανιχνευθεί ολίσθηση, στέλνει άμεσα κίνηση και στους μπροστά τροχούς. Εφοδιάζεται με το σύστημα Bentley Dynamic Ride που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώνει περαιτέρω το χειρισμό και την άνεση οδήγησης, αλλάζοντας την ακαμψία της ανάρτησης, έχοντας παράλληλα και ενεργές αντιστρεπτικές.

Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση με μεταβλητό λόγο, ενώ η ανάρτηση είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη. Σε ότι αφορά τα φρένα είναι τεραστίων διαστάσεων, με τους μπροστά δίσκους να έχουν διάμετρο 420 mm.

Αργότερα θα γίνει διαθέσιμος τόσο ο 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρας, όσο και μια plug-in υβριδική υλοποίηση, που θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύνολο της Porsche Panamera 4 E-Hybrid.

Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα διαθέτει αλουμινένια φινιρίσματα, με τα μπροστά κλιματιζόμενα καθίσματα να φέρουν 20 ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Η κεντρική οθόνη είναι διαστάσεων 12,3″ και ανάμεσα στα διαθέσιμα ηχοσυστήματα συναντάμε προτάσεις των Bang & Olufsen 1.500 watt και Naim 2.200 watt με 19 ηχεία. Επίσης υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή όπως και ένα tablet για τους πίσω επιβάτες ώστε να επιλέγουν διάφορες ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.

Υπάρχουν διαθέσιμα 17 εξωτερικά χρώματα, 15 χρώματα για τα πατάκια, 8 διαφορετικές ξύλινες επενδύσεις, 2 διαφορετικοί χρωματισμοί για την γρίλια (χρωμιομένη ή μαύρη) και 15 διαφορετικές ταπετσαρίες, τρισδιάστατες καπιτονέ δερμάτινες επενδύσεις. Για όσους αναζητούν κάτι το ξεχωριστό, υπάρχει και το τμήμα Mulliner.

Οι πωλήσεις του μοντέλου θα ξεκινήσουν από το προσεχές φθινόπωρο, με τις πρώτες παραδόσεις να γίνονται από τις αρχές του 2020.