Η Porsche παρουσιάζει τις Turbo S E-Hybrid, 4 E-Hybrid και 4S εκδόσεις της ανανεωμένης Panamera. Η Panamera Turbo S E-Hybrid διαθέτει τον 4,0-λίτρων bi-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 571 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με 400 Nm ροπής, με την συνδυαστική απόδοση τους να ανέρχεται στα 700 άλογα και στα 870 Nm ροπής.

Αυτοί συνεργάζονται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα (-0,2 δευτ. από τον προκάτοχό του), έχοντας τελική ταχύτητα 315 χλμ/ώρα (+5 χλμ/ώρα από το pre-facelift μοντέλο). Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 2,7 – 2,8 λίτρα/100 χλμ, με 62 – 63 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η Panamera 4 E-Hybrid συνδυάζει τον V6 biturbo 2,9-λίτρων κινητήρα απόδοσης 330 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων. Αποδίδουν συνδυαστικά 462 άλογα, με τις δύο υβριδικές Panamera να διαθέτουν μπαταρία 17,9 kWh (14,1 kWh στα pre-facelift μοντέλα). Η Panamera 4 E-Hybrid κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα (-0,2 δευτ.), έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα (+2 χλμ/ώρα). Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 2,1 – 2,3 λίτρα/100 χλμ, με 47 – 51 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Η Panamera Turbo S E-Hybrid έχει αυτονομία έως και 50 χλμ μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα του στον κύκλο δοκιμών WLTP EAER City, ενώ η Panamera 4 E-Hybrid έχει 56 χλμ αυτονομίας.

Η Panamera 4S παίρνει κίνηση από τον V6 2,9-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 440 ίππων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 4,1 δευτερόλεπτα (-0,1 δευτ.) όταν εξοπλίζεται με το πακέτο Sport Chromo, έχοντας τελική ταχύτητα 295 χλμ/ώρα (+ 6 χλμ/ώρα). Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 8,8 – 9,2 λίτρα/100 χλμ, με 202 – 210 γρ/χλμ εκπομπές CO2.