Πριν ένα μήνα η Bentley παρουσίασε την έκδοση με τον V8 κινητήρα για την τρίτη γενιά της Flying Spur, και σήμερα η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η παραγωγή του μοντέλου. Ο “μικρότερος” κινητήρας έρχεται να προστεθεί στην έκδοση με τον 6,0-λίτρο twin-turbo W12 TSI κινητήρα, απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής.
Με την Flying Spur V8, η Bentley διευρύνει τη γκάμα του μοντέλου, με τον 4,0-λίτρο twin-turbo V8 κινητήρα να είναι ο ίδιος που κινεί την Continental GT V8. Αυτός αποδίδει 550 άλογα και 770 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ., με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το ενεργό έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, κατά βάση, στέλνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.
Η παραγωγή της Flying Spur γίνεται χειροποίητα και χρειάζεται πάνω από 100 ώρες για να ολοκληρωθεί ένα αυτοκίνητο. Η εταιρία περιγράφει την Flying Spur V8 ως πιο οδηγοκεντρική, σε σύγκριση με την έκδοση με τον W12, καθώς η πρώτη είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από την δεύτερη. Με το μεγαλύτερο μέρος της μείωσης του βάρους να έρχεται από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, εξαιτίας του ελαφρύτερου κινητήρα, το μοντέλο καθίσταται πιο ευέλικτο και ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού.
Για τα 0-100 χλμ/ώρα, η Flying Spur V8 χρειάζεται 4,1 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 318 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων προκειμένου όταν δεν απαιτείται όλη η δύναμη του, να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων του, με το σύστημα να ενεργοποιείται άμεσα, μέσα σε 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου, όταν απαιτηθεί.