Το 2022 η Porsche θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Macan, που θα προσφέρεται αποκλειστικά ως ηλεκτρική, ενώ το ίδιο έτος θα δούμε το ID. Buzz, αλλά και το Audi Q5 E-Tron, την ηλεκτρική έκδοση του Q5,

Η νέα γενιά της Macan θα βασίζεται στην PPE πλατφόρμα που αναπτύσσεται από κοινού από την Porsche και την Audi, με την πλατφόρμα να υποστηρίζει τόσο πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες υλοποιήσεις, με έναν κινητήρα ανά άξονα.

Η δυνατότερη έκδοση θα ονομάζεται Macan Turbo S και θα φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που θα αποδίδουν 700 άλογα με 1.016 Nm ροπής. Όπως στην Taycan, έτσι και στην Macan θα υπάρχει και Turbo έκδοση.

Η Macan θα ακολουθήσει τα πρότυπα της Taycan, με τεχνολογία 800 Volt, με την PPE πλατφόρμα να δίνει στην Porsche την δυνατότητα να κάνει τη νέα Macan πιο αεροδυναμική, με την μπαταρία να έχει βάρος κοντά στα 600 κιλά και να βρίσκεται τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Η Porsche θα επενδύσει πάνω από 6 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση, αφού στόχος της είναι οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών της μοντέλων να αντιπροσωπεύουν το 17,7% το 2022, το 50% το 2025, ενώ το 2027 επιθυμεί το 100% των πωλήσεών της να γίνονται από ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα. Ηλεκτρική 911 να περιμένουμε μέσα στα επόμενα 10-15 χρόνια.

Η Porsche σκοπεύει να διατηρήσει στην γκάμα της την βενζινοκίνητη Macan παράλληλα με τη νέα ηλεκτρική Macan για τουλάχιστον μέχρι το 2024, καθώς ο όγκος των πωλήσεων της δεύτερης δεν μπορεί να αντικαταστήσει άμεσα αυτόν της πρώτης.

Αν οι πωλήσεις της νέας -ηλεκτρικής- Macan είναι ικανοποιητικές, τότε το τρέχον μοντέλο θα καταργηθεί το 2024. Αν, όμως, δεν συμβεί αυτό ή εάν η ζήτηση για το σημερινό SUV παραμένει ισχυρή, η Porsche δεν αποκλείει να την διατηρήσει στην γκάμα της, με αξιωματούχο της μάρκας να δηλώνει ότι η Macan είναι πολύ σημαντικό μοντέλο, και μπορεί να διατηρήσει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης ακόμα περισσότερο.