Ο κύβος ερρίφθη και η Lamborghini, μέσω του τεχνικού της διευθυντή, Maurizio Reggiani, έκανε γνωστό πως το αυτοκίνητο που θα διαδεχτεί την Aventador θα εξακολουθεί να παίρνει κίνηση από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, μιας και όπως τόνισε ο Reggiani, η επιλογή αυτή ήταν επιβεβλημένη και ζωτικής σημασίας ώστε να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του εμβληματικού μοντέλου της Lamboghini.

Ο κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 6,5-λίτρων, με το μοντέλο να διαθέτει ηλεκτροκίνητο μπροστινό άξονα, παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτόν της Ferrari SF90. Ο διάδοχος της Aventador αναμένεται να παρουσιαστεί το 2021, με το αεροδυναμικό σύστημα ALA των Huracan Performante και Aventador SVJ να μην είναι μέρος του νέου μοντέλου.

Η ιταλική εταιρία έχει ξεκαθαρίσει πως ο διάδοχος της Aventador δεν θα χρησιμοποιεί υπερπυκνωτή, όπως έχουν οι Sian και Sian Roadster. Σύμφωνα με τον Giovanni Perosino, εμπορικού διευθυντή της Lamborghini, ο διάδοχος της Aventador θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας προκειμένου να πληροί τα πρότυπα εκπομπών, αλλά ο υπερπυκνωτής δεν είναι η κατάλληλη τεχνολογία για το αυτοκίνητο, μιας και ο διάδοχος της Aventador θα χρησιμοποιείται από τους ιδιοκτήτες της πιο συχνά σε σχέση με τα Sian και Sian Roadster. Από αυτή την άποψη, ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα είναι πιο κατάλληλο για συχνή λειτουργία, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του ο Maurizio Reggiani είχε πει πως ο υπερπυκνωτής είναι τρεις φορές πιο ισχυρός από μια μπαταρία ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφρύς. Ο υπερπυκνωτής βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στη καμπίνα και στον V12 κινητήρα για βέλτιστη κατανομή βάρους. Ωστόσο ο υπερπυκνωτής δεν μπορεί να χαρίσει μεγάλη αυτονομία στον ηλεκτροκινητήρα, παρά μόνο μια αυτονομία της τάξεως των 5-10 χιλιομέτρων.

Έτσι, για τον διάδοχο της Aventador, η Lamborghini σκέφτεται ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με μπαταρίες, έχοντας το μειονέκτημα του πρόσθετου βάρους τόσο των μπαταριών όσο και των ηλεκτροκινητήρων. Ο Reggiani πρόσθεσε πως προσπαθούν να μειώσουν όσο γίνεται το βάρος των υπολοίπων μερών του αυτοκινήτου, ενώ θα προχωρήσουν και στην αντικατάσταση του ISR 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου μονού συμπλέκτη, με ένα νέο, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη.