Μπορεί οι Lamborghini Sian και Sian Roadster να διαθέτουν έναν υβριδικό V12 κινητήρα που αντί για μπαταρία ιόντων-λιθίου, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από έναν υπερπυκνωτή, αλλά η ιταλική εταιρία ξεκαθαρίζει πως ο διάδοχος της Aventador δεν θα χρησιμοποιεί υπερπυκνωτή.

1

Σύμφωνα με τον Giovanni Perosino, εμπορικός διευθυντής της Lamborghini, ο διάδοχος της Aventador θα κάνει χρήση υβριδικής τεχνολογίας προκειμένου να πληροί τα πρότυπα εκπομπών, αλλά ο υπερπυκνωτής δεν είναι η κατάλληλη τεχνολογία για το αυτοκίνητο, μιας και ο διάδοχος της Aventador θα χρησιμοποιείται από τους ιδιοκτήτες της πιο συχνά σε σχέση με τα Sian και Sian Roadster.

Από αυτή την άποψη, ένα συμβατικό υβριδικό σύστημα είναι πιο κατάλληλο για συχνή λειτουργία, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων.

Σε παλαιότερες δηλώσεις του ο Maurizio Reggiani, επικεφαλής μηχανικός της Lamborghini, είχε πει πως ο υπερπυκνωτής είναι τρεις φορές πιο ισχυρός από μια μπαταρία ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφρύς. Ο υπερπυκνωτής βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στη καμπίνα και στον V12 κινητήρα για βέλτιστη κατανομή βάρους. Ωστόσο ο υπερπυκνωτής δεν μπορεί να χαρίσει μεγάλη αυτονομία στον ηλεκτροκινητήρα, παρά μόνο μια αυτονομία της τάξεως των 5-10 χιλιομέτρων.

2

Έτσι, για τον διάδοχο της Aventador, η Lamborghini σκέφτεται ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με μπαταρίες, έχοντας το μειονέκτημα του πρόσθετου βάρους τόσο των μπαταριών όσο και των ηλεκτροκινητήρων. Ο Reggiani πρόσθεσε πως προσπαθούν να μειώσουν όσο γίνεται το βάρος των υπολοίπων μερών του αυτοκινήτου, ενώ θα προχωρήσουν και στην αντικατάσταση του ISR 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου μονού συμπλέκτη, με ένα νέο, τεχνολογίας διπλού συμπλέκτη.

Το αεροδυναμικό σύστημα ALA των Huracan Performante και Aventador SVJ δεν θα είναι μέρος του νέου μοντέλου, με τις φήμες να το θέλουν να κυκλοφορεί στην αγορά το 2024 και να συνδυάζει τον V12 βενζινοκινητήρα με τρεις ηλεκτροκινητήρες, με την συνολική απόδοση να ξεπερνά τα 1.100 άλογα.