Τον περασμένο Σεπτέμβριο η GM ενημέρωσε τις 880 αντιπροσωπείες της Cadillac στις ΗΠΑ ότι η κάθε μια θα πρέπει να επενδύσει περίπου 200.000 δολάρια για να εκσυγχρονίσει τις εγκαταστάσεις της, ώστε να είναι έτοιμες να πουλήσουν τα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, οι επενδύσεις που απαιτούνται από την General Motors περιλαμβάνουν σταθμούς φόρτισης, εκπαίδευση των εργαζομένων και ανελκυστήρες που να μπορούν να μεταφέρουν τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

3

Αν κάποιος αντιπρόσωπος δεν δεχόταν αυτήν την προτροπή, οι αντιπρόσωποι θα έπρεπε να αποδεχτούν την εξαγορά της επιχείρησης τους από την αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με το Fox News, περίπου το 17% των αντιπροσώπων της Cadillac επέλεξαν την προσφορά εξαγοράς, κάτι που μεταφράζεται ότι περίπου 150 αντιπροσωπείες δεν θέλησαν να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση.

2

Οι προσφορές εξαγοράς κυμαίνονταν από περίπου 300.000 δολάρια έως περισσότερα από 1 εκατομμύριο δολάρια, με τους περισσότερους εμπόρους που δέχτηκαν την εξαγορά να πωλούν επίσης και αυτοκίνητα άλλων brand της GM. Αυτό σημαίνει ότι πωλούν λίγα αυτοκίνητα της Cadillac κάθε μήνα. Για αυτούς, δεν είχε νόημα να ξοδέψουν 200.000 δολάρια σε δαπανηρές αναβαθμίσεις για να προετοιμαστούν για την επικείμενη γκάμα των ηλεκτρικών της εταιρίας.