Τον περασμένο Ιούνιο η Rimac έκανε γνωστό ότι πρόσθεσε δεύτερη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της στο χωριό Veliko Trgovisce της Κροατίας και σήμερα η εταιρίας μας ενημερώνει ότι ξεκίνησε η συναρμολόγηση έξι οχημάτων προ-παραγωγής του C_Two.

Η νέα γραμμή παραγωγής έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή 12 πειραματικών και επικυρωτικών πρωτοτύπων του C_Two, που χρησιμοποιούνται για το εκτεταμένο πρόγραμμα δοκιμών του ηλεκτρικού hypercar, καθώς και τις απαραίτητες δοκιμές σύγκρουσης.

Τα έξι αυτοκίνητα προπαραγωγής που βλέπουμε σήμερα φέρουν τις ίδιες προδιαγραφές με το C_Two παραγωγής, με το τελευταίο να έχει πολύ μικρές τροποποιήσεις ως συνέπεια των τελικών δοκιμών παραγωγής, αντοχής και αξιοπιστίας.

Η συναρμολόγηση κάθε ενός από τα έξι οχήματα προπαραγωγής του C_Two, διαρκεί περίπου 8 εβδομάδες, μειώνοντας το χρόνο παραγωγής στο μισό σε σύγκριση με το παρελθόν και πριν την δημιουργία της δεύτερης γραμμής παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι σε πλήρη παραγωγική δυνατότητα, από το εργοστάσιο θα βγαίνουν τέσσερα αυτοκίνητα μηνιαίως.

Η πραγματική συναρμολόγηση των αυτοκινήτων διαρκεί πέντε εβδομάδες, αλλά η διαδικασία ξεκινά τρεις εβδομάδες νωρίτερα στη Rimac, καθώς ένας μεγάλος αριθμός εξαρτημάτων και συστημάτων παράγονται εσωτερικά και παραδίδονται στην τελική γραμμή συναρμολόγησης.

Αρχικά, η Rimac είχε προγραμματίσει να ξεκινήσει τις παραδόσεις στα τέλη του 2020, αλλά η πανδημία της Covid-19 ανάγκασε την εταιρεία να τις μεταθέσει για κάποια στιγμή μέσα στο 2021. Το ηλεκτρικό hypercar της μικρής κροατικής εταιρίας θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 150 μονάδων και το κόστος του (1,7 εκατ. ευρώ) δεν στάθηκε εμπόδιο ώστε αυτές να γίνουν sold out σε μόλις τρεις εβδομάδες.

Το ηλεκτρικό hypercar αποδίδει 1.914 άλογα με 2.300 Nm ροπής, όντας σε θέση να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 1,85 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 412 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 9,1 δευτερόλεπτα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 2.200 κιλά.