Το νέο Mini John Cooper Works GP είναι το ισχυρότερο και γρηγορότερο μοντέλο που φόρεσε ποτέ το σήμα της βρετανικής εταιρίας, ενώ η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 3.000 μονάδες.

Μηχανικά, κάτω από το καπό του φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 306 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. με 450 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. έως 4500 σ.α.λ.

Ωστόσο, σήμερα ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το πακέτο του που κάνει το καλύτερο Mini ακόμα καλύτερο. Αρχικά, του τοποθετεί νέα coilover RS Clubsport ανάρτηση, η οποία είναι ρυθμιζόμενη καθ’ύψος (30 έως 40 χλστ.) και σκληρότητα (συμπίεση και εκτόνωση).

Επιπλέον, υπάρχει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης με μεταβλητό κλείδωμα σε επιτάχυνση και επιβράδυνση. Τέλος, ο AC Schnitzer τοποθετεί νέες 19άρες ζάντες, με ελαστικά διαστάσεων 235/30, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αναβαθμίσεις στον κινητήρα.

Να θυμίσω πως η κίνηση στέλνεται στον μπροστά άξονα μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,2 δευτερόλεπτα, το 400άρι σε 13,27 δευτερόλεπτα, τα 100-200 χλμ/ώρα σε 11,3 δευτερόλεπτα, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.255 κιλά.