Λίγες ημέρες μετά τα αποκαλυπτήρια του νέου αγωνιστικού της Toyota για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA, έρχεται σήμερα η γερμανική ομάδα ByKolles Racing, η οποία έχει πολύχρονη παρουσία στο WEC στην LMP1 κατηγορία, να παρουσιάσει το νέο της project, που ακολουθεί τους νέους κανονισμούς του θεσμού.

Αυτό ονομάζεται PMC Project LMH και δεν αφορά μόνο τη συμμετοχή της ByKolles στο WEC, καθώς και εκτός από το αγωνιστικό (LMH race version) η εταιρία ετοιμάζει μια έκδοση δρόμου του αγωνιστικού (LMH road version), καθώς και μια για χρήση μόνο σε πίστα (LMH trackday version).

H ByKolles κατασκευάζει το hypercar αγωνιστικό από το μηδέν, με τον επικεφαλής της ομάδας, Manfredi Ravetto, να δηλώνει:

Είμαστε απόλυτα σίγουροι για το hypercar concept. Η FIA και η ACO θα επιτύχουν τους στόχους τους επειδή είναι η σωστή ιδέα για το μέλλον των αγώνων αντοχής και η καλύτερη πλατφόρμα για να γίνουν κατασκευαστές οι ανεξάρτητες ομάδες.

Μηχανικά το LMH αγωνιστικό της ByKolles διαθέτει έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, απόδοσης 700 ίππων, σύμφωνα με τους κανόνες Balance of Performance του θεσμού, με το βάρος του να αγγίζει τα 1.040 κιλά. Η έκδοση LMH trackday θα διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, μόνο που η απόδοση θα αγγίζει τα 650 άλογα και το βάρος του τα 950 κιλά.

Η έκδοση δρόμου του LMH θα συνδυάζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα, καθιστώντας το σύνολο υβριδικό. Η συνολική απόδοση θα αγγίζει τα 1.000 άλογα, και το βάρος του θα είναι περίπου 1.000 κιλά, καθώς στόχος της ByKolles είναι η αναλογία 1 κιλό ανά 1 ίππο.