Η Bloodhound Programme Ltd ιδρύθηκε το 2007 και είχε ως στόχο το 2020 να προσπαθήσει να σημειώσει νέο ρεκόρ ταχύτητας, πιάνοντας το εξωπραγματικό νούμερο των 1.600 χλμ/ώρα. Ωστόσο, καθ’όλη τη διάρκεια της εξέλιξης του, το φιλόδοξο project του Bloodhound αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες ανεύρεσης χρηματοδότησης.

Τον Δεκέμβριο του 2018, το project βγήκε για πρώτη φορά προς πώληση, με τους διαχειριστές που ανέλαβαν την εκκαθάριση της Bloodhound Programme Ltd να ανακοινώνουν πως ο επιχειρηματίας Ian Warhurst αγόρασε την εταιρία, αλλά και όλα τα περιουσιακά στοιχεία της.

Έκτοτε, το Bloodhound LSR έκανε δοκιμές στην έρημο Καλαχάρι της Νοτίου Αφρικής, και κατάφερε να σπάσει το φράγμα των 1.000 χλμ/ώρα, πιάνοντας 628 μίλια/ώρα (1.010 χλμ/ώρα).

Για άλλη μια φορά, το μέλλον του project είναι αμφίβολο, καθώς ο τρέχων ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας αποχωρεί. Πιο συγκεκριμένα, ο CEO του Bloodhound LSR, Ian Warhurst, ανέφερε την παγκόσμια πανδημία της Covid-19 ως ένα από τα “πολλά άλλα πράγματα” που είχαν σαν αποτέλεσμα να εμφανιστούν προβλήματα χρηματοδότησης.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη δοκιμή των 800 μίλια/ώρα (1.288 χλμ/ώρα) το 2020, νούμερο που θα ήταν νέο ρεκόρ ταχύτητας εδάφους, καθώς επί του παρόντος το κατέχει το ThrustSSC με 763,035 μίλια/ώρα (1.228 χλμ/ώρα) από το 1997.

Ο Warhurst υπολόγισε ότι το κόστος για την επίτευξη των 1.000 μιλίων/ώρα (1.610 χλμ/ώρα) ανέρχεται σε 8 εκατομμύρια λίρες (€9 εκατ.), λέγοντας:

Έχω πάει όσο μακριά μπορούσα με αυτό. Δεν μπορώ να βάλω περισσότερα χρήματα στο project, οπότε ήρθε η ώρα να δώσω τα κλειδιά σε κάποιον άλλο για να ολοκληρώσει τη δουλειά. Και προσωπικά θα πανηγυρίζω από το περιθώριο.