Η Rimac μας δείχνει πως ρύθμισε τις αναρτήσεις του C_Two για χρήση σε δρόμο και πίστα

Σχετικά άρθρα

Σύμφωνα με την Rimac το C_Two δεν είναι απλώς ένα hypercar, αλλά ένα ηλεκτρικό GT hypercar. Έτσι, πρέπει να είναι άνετο για μεγάλα ταξίδια αλλά πιο γρήγορο από τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην πίστα. Η ανάρτηση ήταν το κλειδί για την επίτευξη αυτής της ισορροπίας και μετά από χρόνια δοκιμών -φυσικών αλλά και σε υπολογιστές-, το C_Two βρίσκεται τώρα στα τελικά στάδια των ρυθμίσεων της ανάρτησης του. Με το παρακάτω video, η Rimac Automobili μας δίνει λεπτομέρειες σχετικά με το πως έκανε της δοκιμές για το στήσιμο του αυτοκινήτου.

Σε συνεργασία με την KW Suspension, η δυναμική συμπεριφορά του C_Two έχει βαθμονομηθεί ξανά και ξανά σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες του κόσμου, χωρίς ποτέ να τις επισκεφτεί. Στην ειδική πλατφόρμα της KW, η ομάδα των μηχανικών μπορεί να αναδημιουργήσει το πλήρες μήκος μιας διαδρομής, το πλήρες φάσμα των συχνοτήτων και όλες τις διαφορετικές ταχύτητες των αμορτισέρ που “βιώνει” το C_Two, σε οποιοδήποτε δεδομένο δρόμο ή πίστα.

Η ελεγχόμενη ανάρτηση, προϊόν της KW με την Rimac, διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ενεργό ύψος οδήγησης για να παρέχει το πλήρες φάσμα των απαιτήσεων που χρειάζεται ένα ηλεκτρικό GT αυτοκίνητο, ήτοι εξαιρετική επιτάχυνση, εστιασμένος χειρισμός, άνεση μεγάλων αποστάσεων και 550 χλμ ηλεκτρικής αυτονομίας.

Διάβασε ακόμα

O Mate Rimac ξεκαθαρίζει τα πράγματα σχετικά με την παραγωγή του C_Two

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες μια Pagani Utopia να διασχίζει έναν πλημμυρισμένο δρόμο στο Ντουμπάι

Μια από τις χειρότερες κακοκαιρίες των τελευταίων ετών "χτύπησε" τις περασμένες ημέρες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με το Ντουμπάι να μετατρέπεται σε μία απέραντη...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...